dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Blacha na pełnym deskowaniu bez foli/papy?

    Witam,
    Jestem kompletnie zielony, zamierzam kupić dom, który ma poddasze w stanie surowym (miało być użytkowe w późniejszym czasie) i chce zrobić poddasze użytkowe. Tylko zmartwił mnie dach, bo blacha jest położona na pełnym deskowanie bez papy/foli i mam sprzeczne opinie, że tak może być i można ocieplać dach albo, że trzeba odkręcić blachę i położyć folie. Potrzebuję pewnej opinii co mam teraz zrobić, żeby po ociepleniu dachu nie wyszły mi jakieś "kwiatki":/
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P10216-165128.jpg
Wyświetleń:	99
Rozmiar:	94,4 KB
ID:	453317
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC02476.jpg
Wyświetleń:	79
Rozmiar:	59,7 KB
ID:	453316
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC02472.jpg
Wyświetleń:	70
Rozmiar:	24,1 KB
ID:	453315

  2. #2

    Domyślnie

    Membrana czy papa powinna być ułożona na pełnym deskowaniu i to bez znaczenia czy poddasze ma być użytkowe czy nie. Aż strach pomyśleć jak inwestor poprzedni ułożył blachę na tym dachu skoro pożałował "kilku złotych" na ułożenie FWK, oby się nie okazało że blacha jest przykręcona tak jak piszesz bezpośrednio do deskowania.
    Aby nie było w przyszłości jakiś kfiatków to ja bym ściągnął blachę i położył na deskowanie papę.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał henrykow Zobacz post
    Aby nie było w przyszłości jakiś kfiatków to ja bym ściągnął blachę i położył na deskowanie papę.
    Drogi będzie taki zabieg (poddasze ma ok 100 m2), czy jest bezproblemowy, czy wiąże się z jakimiś skutkami ubocznymi?

  4. #4
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar RobertJG
    Zarejestrowany
    Jan 2019
    Skąd
    Kraków
    Kod pocztowy
    31-566
    Posty
    224

    Domyślnie

    Cytat Napisał kemotsilf Zobacz post
    Witam,