dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
  1. #1

    Domyślnie Czym ogrzać mojego Groszka 80m2?

    Witam. Jestem tu nowy i zielony w temacie. Mój projekt https://www.tooba.pl/projekt-domu-Groszek-2-TEA-495?gclid=Cj0KCQiAhP2BBhDdARIsAJEzXlFDKwcjTtYlSOTK dltPmdboQ48P58GEWZLIoIze8j9Tz8dIalcoLp8aAqS-EALw_wcB# dom z poddaszem ok 80m2. Ep 24kwh. W projekcie gazowe lub paliwo stałe. Myślimy o elektrycznym maty panele lub Pc pw plus solary. Co byście mi polecił? W 2023 będę miał gaz jest opcja żeby 1 zime przepekac na elektryce a potem gaz. Ewent wstawić pięć na pelet a po latach zagazowac. Oczywiście nie chce wydać 50k na pompę i pv. Dzieki za pomoc.

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar swierol
    Zarejestrowany
    Jan 2017
    Skąd
    Zabrze
    Kod pocztowy
    41-819
    Posty
    1.549
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    24

    Domyślnie

    Zmień izolacje na grubsze, podłogowka z kołem elektrycznym. Jak się okaże że nie jest tak źle z kosztami to możesz tak zostawić. Jak będzie gaz zawsze możesz na niego "przejść". Jak jest gaz w perspektywie to o pompie bym zapomniał.

  3. #3

    Domyślnie

    Za dwa lata gaz uwolnią i dawaj 100% do góry.

  4. #4
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.156
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał pandzik Zobacz post
    Za dwa lata gaz uwolnią i dawaj 100% do góry.