dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Wybór okien, brak wiedzy na temat okien . Proszę o pomoc!

    Witam, mam pytanie może głupie i nierealna jest odpowiedz ale w temacie okien niestety nie znam się totalnie. Czy jakaś dobra duszyczka byłaby w stanie pomóc mi na podstawie wyceny i opisu wskazać jakie okna byłyby lepsze jeżeli chodzi o gatunek ?. Mieszkam w małej miejscowości i nie mam za dużo wyboru, wiec poprosiłem o wycenę 3 firmy, lecz jedna firma zbytnio cenowo odbiega od dwóch (za dużo) wiec zostałem przy wyborze dwóch firm. Opinie na Internecie są różne , każdy chwali co jego także może po tych symbolach czy cokolwiek ktoś jest w stanie wskazać którą propozycję wybrać?

    1) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	okna 1.jpg
Wyświetleń:	52
Rozmiar:	75,2 KB
ID:	453869
    2) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	okna 2.jpg
Wyświetleń:	46
Rozmiar:	86,0 KB
ID:	453870

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    finlandia

    Zarejestrowany
    Feb 2005
    Skąd
    Siedlce
    Kod pocztowy
    08-110
    Posty
    13.110

    Domyślnie

    Niestety, z tych dwóch fot nic szczególnego nie można powiedzieć.
    Teoretycznie poz 2 ma pewnie głębszą zabudowę i będzie miała teoretycznie lepsze Uw (izolacyjność) co nie musi się przekładać na cieplejsze okna, bo ciężko zgadnąć jaką mają szczelność.
    Poz. 2 jest też znaną firmą, lider rynku ceny, dlatego poz1 może się okazać ostatecznie lepszym oknem, tyle że to tylko nadzieje, bo okna z takich opisów nie da się zidentyfikować. Zakładam że propozycja trzecia mogła być w miarę normalna.

    W tej sytuacji pozostaje Ci wybrać lepszego wykonawcę, a lepszymi opiniami na lokalnym rynku.
    A Ty?! Widząc tonącego wyciągniesz rękę? czy smartfona..

  3. #3
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)