dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Zapchany zlew

  1. #1

    Domyślnie Zapchany zlew

    Witam,

    mam problem ponieważ od dłuższego czasu mam zapchany zlew. Próbowałem go przetkać środkiem chemicznym marki ,,Kret". Zacząłem odkręcać różne elementy i doszedłem do wniosku że jest to wina plastikowej rury (na zdjęciu do którego link zamieszczam poniżej) gdyż po założeniu następują problemy. Również tam próbowałem czyścić za pomocą tych samych środki chemiczne (nie wiem czy by nie zaszkodziły ale to nie pomagało.

    Ma ktoś jakiś pomysł gdyż jestem bardzo początkujący w tych kwestiach. Myślałem o zakupie nici hydraulicznej ale nie wiem czy ona dużo pomoże. Mam nadzieję, że nie będę musiał wzywać hydraulika.

    https://s6.ifotos.pl/img/169558786_hpppnrnw.png

    Z góry dziękuje za wszelakie rady.

  2. #2

    Domyślnie

    Ta plastikowa rura jak ja nazywasz nie ma nic wspólnego z zatkanym zlewem, to rura odprowadzająca od zmywarki (chyba, bo pralki raczej nie masz w kuchni), problemu szukaj w syfonie i rurze odprowadzającej od syfonu do domowej kanalizacji.

  3. #3

    Domyślnie

    Tak, jeżeli chodzi o moje mieszkanie to pralki nie mam w kuchni tylko w łazience. Ze zmywarki nie korzystam (jest w kuchni), ale tak jak napisałem wyżej gdy ją odkręcę tą rurę co wyżej zaznaczyłem wtedy problemów nie ma (oczywiście oprócz tego, że woda mi wylatuje ).

    Ogólnie odkręciłem te rury wraz z syfonem (samego syfonu nie mogłem odkręcić rękami gdyż na ten moment nie posiadam odpowiednich narzędzi), nie wiem czy po prostu jest tak mocno dokręcony czy coś się przyblokowało. I po odkręceniu (odkręciłem cały ten element zaznaczony na niebiesko na zdjęciu poniżej) gdy przepuszczam wodę to nie widzę żeby były jakieś problemy z przepływem wody.