dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1

    Lightbulb Grzałka elektryczna do bojlera Kospel

    Witam,

    Planuję ogrzewać wodę w istniejącym bojlerze grzałką elektryczną. Jako że nie znam się za bardzo na budowie bojlerów to prosiłbym o radę od doświadczonych użytkowników w tej sprawie, żeby nie kupować w ciemno i zobaczyć, że `a może będzie pasować`.
    Nie znam dokładniej marki bojera, ale bo wyglądzie wydaje mi się, że jest to Kospel WP 140l.
    Znalazłem taką grzałkę, która niby pasuje do tego bojlera: Grzałka 6/4 2000W z termostatem.

    1. Czy ktoś może potwierdzić czy taka grzałka będzie pasować?
    2. Jak wygląda taka wymiana? Na moje oko będzie tutaj trzeba spuścić wodę z bojera, odkręcić śrubę pod licznikiem (strzelam, że to jest dobre miejsce) i wkręcić grzałkę (nie ogarniam hydrauliki ale obstawiam że coś takiego będę w stanie zrobić sam)
    3. Kojarzycie urządzenie które będzie mi pilnowało taryfy nocnej w G12W i monitorowało zużycie prądu przez grzałkę?

    Z góry dziękuję za każdą pomoc.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20210410_095539.jpg
Wyświetleń:	387
Rozmiar:	69,7 KB
ID:	454777Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20210410_095638.jpg
Wyświetleń:	288
Rozmiar:	81,7 KB
ID:	454778

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar CityMatic
    Zarejestrowany
    Apr 2006
    Skąd
    Polska B
    Posty
    10.174

    Domyślnie

    Tak wg danych ten zbiornik może posiadać grzałkę elektryczną z gwintem zewnętrznym 1 i 1/2".
    Aby ją zamontować należy spuścić wodę z wnętrza.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20210410_095539.jpg
Wyświetleń:	392
Rozmiar:	66,9 KB
ID:	454780