dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Kierownik budowy po zakupie domu w ssz

    Kupilem dom w ssz z wykonanymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi. Roboty które trzeba jeszcze wykonać to;
    Wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie tynków, sufitow podwieszanych (dom parterowy ) ocieplenie itp.
    Nie znam się na tych sprawach dlatego moje pytanie; czy będzie potrzebny mi kierownik budowy? Jeśli tak to do czego ? Co musi jeszcze odebrać? Dodam ze wiekszosc prac zamierzam wykonać samodzielnie włącznie z tynkami.

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.156
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Kierbud Ci potrzebny do odpowiadania na takie pytania.
    I do podpisania oświadczenia końcowego - że wszystko zrobione zgodnie z projektem i teren uprzątnięty.

  3. #3

    Domyślnie

    To ile moze mnie jeszcze kosztowac jego usluga skoro wiekszosc prac zostala juz odebrana i poprzedni właściciel juz to z nim uregulowal. Obecny kierownik mowi o 2000zl. Zastanawiam sie czy nie jest to poprostu okazja do zarobienia wiekszej kasy kosztem nowego wlasciciela.

  4. #4
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar jajmar
    Zarejestrowany
    Jan 2004
    Skąd
    Tarnobrzeg-Rzeszów
    Posty
    10.195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Greggi Zobacz post
    To ile moze mnie jeszcze kosztowac jego usluga skoro wiekszosc prac zostala juz odebrana i poprzedni właściciel juz to z nim uregulowal. Obecny kierownik mowi o 2000zl. Zastanawiam sie czy nie jest to poprostu okazja do zarobienia wiekszej kasy kosztem nowego wlasciciela.

    Masz rację to skok na kasę. Zwolnij go i poszukaj nowego. A może zrób to odwrotnie?
    Swoją drogą ciekawa kolejność wod-kan jest tynków brak elektryki brak.