dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 36
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    flayed

    Zarejestrowany
    May 2021
    Skąd
    Tuplice
    Kod pocztowy
    68-219
    Posty
    2

    Domyślnie Pomoc w wyborze pieca na pellet

    Witam, proszę o pomoc w wyborze pieca do budynku jednorodzinnego - nowo budowany z poddaszem 120m2(60+60) + garaz 25m2 w bryle budynku z tarasem nad nim(zmodyfikowany projekt z233 gl). Dodam, że EP budynku wg projektu to 79, przy dobrych oknach 2 szybowych i mniejszej ilości styropianu na elewacji i podłodze na parterze.
    Obecnie jestem na etapie wod-kan + elektryki/tynki, budowałem z betonu komórkowego 24cm docelowo + 20 cm styropianu, podłoga 25cm styropianu, poddasze 15+10 wełny + podłoga 5 cm styropian, okna 3szybowe.
    Przyszedł czas na wybór czym to ogrzać (z uwagi na fakt, że za kilka lat mogą zakazać sprzedaży groszku) wybrałem pellet~~10kw - reasumując dużo czytałem, ale ladal mam mętlik w głowie. Straciłem około 15h na czytaniu o piecach, a że buduje się o własnych siłach i pracuje to nie mam za bardzo na to czasu. Wybrałem kilka piecy, które mnie zainteresowały.
    - Galmet Genesis Plus KPP 10kw
    - ENKA NATURA COMPACT - .REV - miejscowy kotlarz
    - zebiec-agat-10-kw
    Cwu 140L początkowo będzie grzana z pieca, ale skłaniam się ku grzałce w bojlerze. Cały dom będzie miał ogrzewanie podłogowe, garaż również (ale nie cały). Komin systemowy ceramiczny fi200 z podwójną wentylacją.

    Czy moglibyście pomoc w wyborze mocy pieca jak i modelu?

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Janekk1234
    Zarejestrowany
    Apr 2017
    Skąd
    TSA
    Kod pocztowy
    77-430
    Posty
    1.647
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    3

    Domyślnie

    daj sobie chłopie spokój z peletem. w xxi wieku montuje się czyste i bezobslugowe źródła ciepła.

  3. #3
    Banned
    Arturo1972

    Zarejestrowany
    Dec 2020
    Skąd