dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 4
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 77
  1. #1

    Domyślnie Czy budować dom

    Cześć. Bardzo bym prosił o poradę czy rozpoczynać budowę domu. Wszyscy mnie do tego namawiają a ja sam całe życie mieszkałem w bloku (mam 28 lat) i nie wiem czy podołam.
    -Pensja średnio 5k miesiecznie
    -działkę mam 1200m2 odziedziczona
    -ok 150 k na koncie
    Budowała była by systemem zleconym bo nie mam głowy do załatwiania wszystkiego samemu bo najzwyczajniej nie znam się kompletnie na budowlance. Pomozecie? Może lepiej mieszkanie kupić po sprzedaniu działki?

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belemit Zobacz post
    Cześć. Bardzo bym prosił o poradę czy rozpoczynać budowę domu. Wszyscy mnie do tego namawiają a ja sam całe życie mieszkałem w bloku (mam 28 lat) i nie wiem czy podołam.
    -Pensja średnio 5k miesiecznie
    -działkę mam 1200m2 odziedziczona
    -ok 150 k na koncie
    Budowała była by systemem zleconym bo nie mam głowy do załatwiania wszystkiego samemu bo najzwyczajniej nie znam się kompletnie na budowlance. Pomozecie? Może lepiej mieszkanie kupić po sprzedaniu działki?
    Przy obecnych cenach licz około 500-600 tys za stan deweloperski , dom około 100-120m2.
    I to raczej ceny z tych "niskich" .

    Raczej polecam znaleźć jakiś nowo wybudowany dom i na taki się zdecydować , bo jak będziesz sam zlecał to i tak efekt końcowy będzie taki sam jak nie gorszy.
    Nowoczesna stodoła w leśnej dziczy + komentarze
    Zużycie prądu LG Therma V 9KW

    Dom parterowy 117 m2 pow. użytkowej . Powierzchnia ogrzewana w całości podłogówką. 117 m2, . Ściany silikat 18 - 22 cm grafit , płyta fundamentowa z (15cm EPS200 + 10cm EPS100) ,duże przeszklenia, strop ocieplony celuoza Termofloc 40cm . Pompa LG Therma V 9KW.

  3. #3

    Domyślnie

    Za mało danych.
    Jakie miasto/rejon kraju?
    Ile warta działka?