dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    Doczerwonosci

    Zarejestrowany
    Jun 2021
    Skąd
    Gorzów
    Kod pocztowy
    66-400
    Posty
    4

    Exclamation Kupiłem piętrowy dom w SSO - od czego zacząć ?

    Cześć, podjąłem decyzję o kupnie domu w stanie surowym otwartym. Dom 190m2 powierzchni użytkowej na 19 arowej działce. Podjąłem tę decyzje świadom pewnych mankamentów w postaci wadliwego projektu domu, który nosi nazwę "Mila 2A". https://www.extradom.pl/projekt-domu...-garaz-WRD1200
    Chodzi o komin, który został postawiony w złym miejscu - wyprowadzany najechałby na więźbę dachową.


    Załączam tu film ze spaceru po budowie:
    https://www.youtube.com/watch?v=_gMJ...ariaP%C4%99cak

    Jestem kompletnym laikiem. Będę uczył się w trakcie co i jak i chce popełnić jak najmniej błędów.

    Moje pytania:
    1. Czy 215tyś. za dom w takim stanie + działka 19a to dobry interes ?
    2. Jak myślicie ile może pójść pieniędzy przy systemie całkowicie zleconym od stanu na filmie do stanu gdzie zostanie tylko umeblowanie domu biorąc pod uwagę inwestycje w pompę ciepła?
    2. Na czym najlepiej skupić się na poczatku przy budowie na tym etapie ? Od czego zacząć ? Jak rozłożylibyście to na etapy od tego stanu ?
    2. Jak dobierać ekipy ? Jedna ekipa, ktora zajmie sie caloscia czy kilka "wyspecjalizowanych" (dodam, ze z czasem u mnie krucho, z wiedzą i umiejętnościami budowlanymi jeszcze gorzej)
    2. Chce pozbyć się tego wymurowanego komina (1:27 w filmie ) i ogrzewać dom i wodę pompą ciepła. Wychodzi na to, że nie będę miał w ogóle komina. Czy przy tym metrażu(190m2) to nie będzie jakiś majątek na inwestycje ? Zmieszczę się do 35k? Zastanawia mnie czy brak komina nie spowoduje jakieś wady wentylacji domu ? Jak to ugryźć ?