dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Domyślnie Żle wykonane schody betonowe.

    Witam,
    zacząłem drążyć temat (za późno ) i niestety stwierdzam że mam źle wykonane schody. Okna zamontowane, więc wylewki już mam wyliczone jeżeli chodzi o grubość. Jestem na etapie hydrauliki.
    Mianowicie : Pierwszy stopień ma 29cm wysokości. Jest to podyktowane tym, że miał się chować w gotowej podłodze. W międzyczasie musiałem zmniejszyć o 2 cm grubość gotowej podłogi na dole więc po wylaniu podłóg będzie wystawać 2cm. kolejny 2 schodek ma 18cm wysokości i każdy kolejny w pierwszym biegu do spocznika. Jakbym skuł ten pierwszy o te 2cm to wtedy drugi będzie miał 20cm plus 4cm trep to jest 24cm. Nie do przejścia.
    W pierwszym biegu jest z tym małym 2cm schodkiem 10 schodków, spocznik, i potem mamy 6 schodków po 18cm i ostatni siódmy na równo z surowym stropem o wysokości 14cm. I kolejny problem. Jak zrobię wylewki, dołoże trepy to ostatni schodek będzie miał tylko 10cm. W tym biegu na gotowo jest 8 schodków.
    Przeanalizowałem sytuację i według mnie najlepsza opcja jest taka. PRzedostatni schodek (ten który na surowo ma 14cm) dolewam na równo żeby zlicował się z gotową podłogą pietra i gubię jeden schodek. Kolejny na surowo będzie miał wysokość 32cm, dokładam trep 4cm, zostaję 28cm. Nadlewam 10cm i mam 18cm wysokości na gotowo. I tak każdy kolejny aż do samego dołu. Wtedy ten co wystaję na 2cm od gotowej podłogi parteru, dostaję 10cm wylewki, 4cm trepa i jest 16cm czyli już bardzo fajnie bo będzie niższy o 2cm od pozostałych. Co Wy na to? PRzesyłam rysunek do zobrazowania.

    https://ibb.co/hMvnxm8

  2. #2
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    samotnik

    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Kod pocztowy
    43-300
    Posty
    895

    Domyślnie