dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie za nisko osadzone drzwi balkonowe

    Cześć wszystkim. Jestem tutaj nowy. Wykańczamy pierwszy dom który już jakiś czas stoi. Drzwi i okna balkonowe już były dawno wprawione. Okazuje się że drzwi balkonowe na piętrze są chyba za nisko wprawione (zdjęcie w załączniku).
    I nie wiem czy na balkon zmieści się wylewka? Docelowo chcieliśmy położyć deski, tylko że stytopian, wylewka z legarami i deską przekroczy wysokość drzwi.
    Na parterze jest właśnie ok, bo od podłoża do drzwi jest jakieś 7-8cm. Natomiast u góry właśnie jest problem. Nie znam się na tym kompletnie i Bardzo bym prosił o poradę kogoś doświadczonego jak to ugryźć i czy w ogóle da się coś zrobić? Jeżeli deski się nie zmieszczą to czy ewentualnie płytki? Znajomy mówił że wylewka powinna mieć minimum 3cm żeby jej nie odparzyło.
    Chyba, że są jakieś inne sposoby?

    https://ibb.co/KLzRXdR

  2. #2
    STAŁY BYWALEC (min. 300)
    grv

    Zarejestrowany
    Feb 2014
    Skąd
    Mała Nieszawka
    Kod pocztowy
    87-103
    Posty
    417

    Domyślnie

    Uuuu panie - tam pod tą ramą okna jest jakieś poszerzenie, styrodur ? Bo jak nie to będzie pięknie piz*** po nogach.
    Projekt TK44 piętrowy, 153m2 pow. użytk., pow. netto 182 m2; ściany Porotherm, Polstyr 15cm 0,38; podłoga EPS100 17cm 0,38; strych Isover 0,41 30cm; dachówka Roben; kocioł Buderus GB072 14kW + RC300 + pogodówka + termostaty Salus + głowice Salus, Galmet 140l.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał psychodelizm Zobacz post
    Docelowo chcieliśmy położyć deski, tylko że stytopian, wylewka z legarami i deską przekroczy wysokość drzwi.