dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 18
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 341
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    joasia45

    Zarejestrowany
    Oct 2021
    Skąd
    Kielce
    Kod pocztowy
    25-011
    Posty
    2

    Domyślnie Rekuperacja czy warto?

    Dzień dobry - nie mam za dużego doświadczenia w temacie, ale ostatnio znajomi polecili im rekuperację . Mam dom prawie 200m2 i szukam (jak każdy ) sposobu na obniżenie rachunków - warto ?

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar CityMatic
    Zarejestrowany
    Apr 2006
    Skąd
    Polska B
    Posty
    10.174

    Domyślnie

    Napiszę krótko:
    WARTO , a więcej https://forum.muratordom.pl/showthre...uperacja+warto
    Spokojna przystań M36a w wersji L
    ----------------------------------------------------------------
    Głupca nic tak nie drażni, jak cudza mądrość.
    Lenia nic tak nie drażni, jak cudza pracowitość.

    ----------------------------------------------------------------
    Rekuperator +GWC+Filtr PM, Centralny odkurzacz, PC klimatyzacja: Gree 6,6kW, Kominek PW Bufor 300+300
    FV 10KWp (2,68 +3,66 kWp S i 3,66 kWp E+W ),Instalacja Solarna Galmet 4,2m2,Junkers 2F
    IQ oparte na systemie Satel Integra, Abax 2 .

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał joasia45 Zobacz post
    Dzień dobry - nie mam za dużego doświadczenia w temacie, ale ostatnio znajomi polecili im rekuperację . Mam dom prawie 200m2 i szukam (jak każdy ) sposobu na obniżenie rachunków - warto ?
    Zapytam tak.

    Czy w zimę przy temp zewnatrznej powiedzmy -10 stopni chcesz aby powietrze z taką temperaturą wpadało przez okna do domu czy wolisz aby wpadało do domu z temp około 20stopni , w ilościach takich jak ty chcesz