dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    Delkor

    Zarejestrowany
    Oct 2021
    Skąd
    Budziszyn
    Kod pocztowy
    02-625
    Posty
    3

    Domyślnie dotacje - fotowoltaika i pompa - nowy dom

    Ostatnio edytowane przez Delkor ; 27-10-2021 o 15:23

  2. #2
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    Delkor

    Zarejestrowany
    Oct 2021
    Skąd
    Budziszyn
    Kod pocztowy
    02-625
    Posty
    3

    Domyślnie

    Jak instalacje fotowoltaiczne, tanieją? Ile teraz płaci się za 1kwp, tak orientacyjnie pytam. Czy możliwe jest żeby samemu zmontować taką instalację – nie jestem laikiem wykształcenie techniczne mam. Ktoś z Wam może liczył, czy dużo można oszczędzić na własnym montażu?

  3. #3
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Konsultant Viessmann
    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Wrocław
    Kod pocztowy
    53-015
    Posty
    4.025
    Kompletna oferta systemów grzewczych i chłodniczych Twój dostawca systemów grzewczych dla wszystkich obszarów zastosowań: Pompy ciepła | Kotły kondensacyjne | Systemy solarne | Fotowoltaika | Kogeneracja | Rekuperacja | Technika chłodnicza www.viessmann.pl

    Domyślnie

    W I lub II kwartale 2022 roku ma zostać uruchomiony ogólnokrajowy program Moje Ciepło, w którym będzie można otrzymać dotację na pompę ciepła w nowych domach. Dotacja ma wynosić do 30 proc. kosztów kwalifikowanych projektu i nie więcej niż 21 tys. zł w zależności od wybranej pompy ciepła. To dopiero zapowiedzi, więc szczegóły pewnie będą znane trochę później. Jeśli chodzi o fotowoltaikę to Mój Prąd 4.0., który też ma zostać uruchomiony w przyszłym roku i szczegóły też pewnie będą znane trochę później. Mój Prąd ma jeszcze wspierać inne rozwiązania, jak magazyny energii czy ładowarki do samochodów elektrycznych
    Twój dostawca systemów grzewczych dla wszystkich obszarów zastosowań: