dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    fdski

    Zarejestrowany
    Nov 2020
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    01-494
    Posty
    6

    Domyślnie Filtrowanie wody w domu - prośba o radę

    Cześć,

    jestem nowicjuszem więc przepraszam jeżeli to o co pytam jest oczywiste.
    Wprowadzam się do nowego domu, woda w okolicy jest dobrej jakości ale chciałbym ją na wejściu do domu przefiltrować. Idea jest taka aby zabezpieczyć sprzęty domowe przed ewentualnymi zabrudzeniami z kanalizacji, trochę przefiltrować i tyle. Nie chcę skomplikowanego systemu w którym będę musiał cokolwiek uzupełniać, sprawdzać, mierzyć itp.
    Zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem: (chodzi o ideę raczej niż konkretny produkt )

    https://sklep.osmoza.pl/filtr-wody-n...EaArjZEALw_wcB

    Pytania:
    Czy takie rozwiązanie zainstalowane zaraz za licznikiem nie stanie się wąskim gardłem dla ciśnienia wody? Zapewne są jakieś założenia co do przepustowości ?

    Czy takie rozwiązania są w ogóle warte świeczki - czy to tylko taki gimmik na łapanie takich łosi jak ja ?

    Czy nie powinienem się jednak zastanowić nad czymś lepszym ? Jaki byłby benefit ?

    dziękuję i pozdrawiam,

    Bartek

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE Avatar qbek17
    Zarejestrowany
    Jan 2010
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    6.088

    Domyślnie