dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Kapiący zawór z tyłu kotła Ogniwo S6WC Classic

    Witam, na święta odwiedzając rodziców zobaczyłem że za kotłem w/w jest nakapane trochę wody, przez noc mała plama.

    Podczas palenia nic nie kapie przez cały dzień dopiero, gdy piec wygaśnie i się wyziębi widać znowu że coś kapie, przez to że jest nowy rok nie ma jak zadzwonić po hydraulika

    zdecydowałem że może lepiej nie palić, zwłaszcza że jest ciepło.



    Jestem kompletnym laikiem, ktoś może wyjaśnić dlaczego zaczęło tam kapać ? jedyne co dałem radę ustalić to że ten zaworek przy zmianie pieca został zamontowany z poprzedniego, wiec zakładam że już po prostu ze starości jest uszkodzony?.



    Pozdrawiam, zaznaczam że zaraz po wolnym mam zamiar zadzwonić po hydraulika gdyż kompletnie sie na niczym takim nie znam, tu piszę żeby się czegoś dowiedzieć np. czy to że palili w trakcie tego jak kapało nie uszkodzi czegoś czy w ogóle można palić w takiej sytuacji.

  2. #2

    Domyślnie

    Co to jest za zawór, bo z samego opisu jaki zamieściłeś to nic nie mówi. Zapewne chodzi o zawór bezpieczeństwa ale który? od pieca czy od bojlera albo jeszcze od czegoś innego albo chodzi może o zawór kulowy.
    Zrób zdjęcie owego zaworu w zbliżeniu i w całości pieca aby wiadomo było od czego ten zawór jest.

  3. #3

    Domyślnie

    Zaraz wrzucę zdjęcie, z tyłu ktoła na dole, ten którym uzupełnia się stan wody.

  4. #4

    Domyślnie




    Tak jak w pierwszym poście pisałem, może jest po prostu już zepsuty ? hydraulik, kiedyś(2-3 lata temu) przy zmianie kotła użył tego samego zaworu który był wcześniej. kotły były takie same z tego co mi tu mówią, jutro zadzwonię po jakiegoś ale chciałem się też tu poradzić.
    Ostatnio edytowane przez halowski ; 02-01-2022 o 14:46

  5. #5

    Domyślnie