dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Domyślnie Domki na zgłoszenie, projekty, wykonawcy

    Macie wątek o domkach z bali, szukam coś w temacie "zwykłych" szkieletowców. Chyba że ktoś może (nie)polecić firmy działające na Śląsku/Małopolsce. Przeglądając projekty widziałem też że często polecają oni jakiś wykonawców na danym terenie, da się na tym jechać?

    Myślę postawić coś mało skomplikowanego dla jednej, starszej osoby. Niby proste, ale zrąbać można tak czy siak.

  2. #2

    Domyślnie

    Mam więc pomysł na założenie firmy, mam 25 lat i zrezygnowałem z normalnej pracy 9-17. Kiedykolwiek. Nie dla nikogo, tylko dla siebie.

    Myślę o małej firmie budowlanej. Wyjechałem z północnego Nowego Jorku. Rzecz w tym, że sam nie mam zbyt dużego doświadczenia. Potrafię coś zrobić, ale powiedziałbym, że daleko mi do profesjonalisty. Znam jednak wielu dość wykwalifikowanych pracowników, którzy z jakiegoś powodu nigdy nie chcą zakładać własnej firmy i woleliby pracować dla kogoś. Rozumiem takie podejście, ale to nie ja… więc jeśli założę firmę, czy mógłbym zatrudnić kilku z nich, aby wykonali większość faktycznej pracy? Zajmowałbym się takimi rzeczami, jak przebudowa, malowanie, może kilka domów typu flip-flip itp. Może to głupie pytanie, ale wydaje się takie proste znaleźć innych ludzi do pracy i zarabiać pieniądze, po prostu będąc właścicielem firmy. Oto pierwsze pytanie: czy to takie proste? Po drugie, czego bym potrzebował? Nie mam własnych narzędzi, każdy, kto przyjdzie mi do głowy, ma swoje własne. Bardzo łatwo jest znaleźć pracę, rozdawać kartki itp. Zrobiłem to dla kilku moich znajomych, którzy są właścicielami firm. Wiem, jak sporządzać szacunki z klientami, więc rozumiem biznesową stronę budowy, a nie stronę roboczą.