dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Post Yeelight Arwen Ceiling Light 450C

    Zamierzam zakupić 2 takie lampy, jestem na etapie remontu i mam głupie pytanie Nie znam się na tym więc proszę o wybaczenie. W dwóch pomieszczeniach mam problem z racji konieczności przenoszenia włączników na drugą stronę drzwi i takie lampy m.in. by mi pomogły. Czy tego typu inteligentne lampy działają bez włącznika? Zamontuje je normlanie na suficie jak zwykłą lampę, włączę prąd w mieszkaniu w skrzynce i będą one działać bez włącznika? Mogą nimy sterować np pilotem a docelowo takim włącznikiem bezprzewodowym do przyklejenia na ścianie.

    Tylko nie wiem czy ten cały proces parowania zanim to się połączy wymaga tego normlanego pstryczka który będzie wymontowany

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Remiks
    Zarejestrowany
    Dec 2011
    Kod pocztowy
    58-560
    Posty
    4.686
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anna089 Zobacz post
    Zamierzam zakupić 2 takie lampy, jestem na etapie remontu i mam głupie pytanie Nie znam się na tym więc proszę o wybaczenie. W dwóch pomieszczeniach mam problem z racji konieczności przenoszenia włączników na drugą stronę drzwi i takie lampy m.in. by mi pomogły. Czy tego typu inteligentne lampy działają bez włącznika? Zamontuje je normlanie na suficie jak zwykłą lampę, włączę prąd w mieszkaniu w skrzynce i będą one działać bez włącznika? Mogą nimy sterować np pilotem a docelowo takim włącznikiem bezprzewodowym do przyklejenia na ścianie.

    Tylko nie wiem czy ten cały proces parowania zanim to się połączy wymaga tego normlanego pstryczka który będzie wymontowany
    Fajna cena. Sterowanie po wifi to sterowanie przez chmurę więc bywają spore opóźnienia czasami. Czcesz sterować pilotem w formie wyłącznika na ścianę, znajdzie się tańsze i funkcjonalniejsze rozwiązanie.