dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1

    Domyślnie Zjazd na działkę

    Mam pytanie, jakiś czas temu miasto wykonywało drogę utwardzona, ze zjazdami do działek. Nie zostałam poinformowana o tym żadnym pismem przypadkiem pojechałam na swoją działkę i widziałam pracujące maszyny. Moja działka (0.5ha) wcześniej została podzielona na 4 działki po ok 12 ar. Do każdej z nich powinna być droga (zjazd z głównej drogi) gdzie wykonawca - inwestor ma obowiązek je zrobić. I teraz pytanie droga Skończona zjazd jest jeden, pismo napisalam zero odpowiedzi, w urzędzie byłam proszą czekać na oficjalne pismo. Co wg was powinnam zrobić, nie znam się na prawie czy mogę to zgłosić gdzieś dalej. Jeśli chciałabym się budować na którejś z działek to nie mogę bo nie na każdej mam wjazd i koło się zamyka. Co robić?

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    Bertha

    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Kod pocztowy
    58-000
    Posty
    6.277

    Domyślnie

    Normalna koleność: wypis z MPZP/WD, zgoda zarządcy drogi, projekt drogowy, wykonanie, odbiór + inw. powykonawcza. Jest fun, sa koszty.

  3. #3

    Domyślnie

    Podrzuć zdjęcie aktualnej mapy twojej działki jak to wygląda. Od kiedy jest podzielone na 4 części?
    Dom 250m2 + garaż 56m2. Projekt indywidualny, płyta fundamentowa gr. 30cm na 20cm XPS. Hydroizolacja płyty szlamem Schomburg. Ściany ceramika 25 P+W, dwa pełnowymiarowe piętra, antresola, okna PCV + HST, dach Braas Turmalin szary kryształ. Ogrzewanie podłogowe, pompa ciepła Viessmann Vitocal 200-s, wentylacja mechaniczna, ocieplenie ścian wełna fasadowa 20cm. FV nie ma i nie będzie bo tylko bym sprawdzał czy falownik się nie wyłączył przez zbyt wysokie napięcie w sieci.

  4. #4
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    Bertha

    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Kod pocztowy
    58-000
    Posty
    6.277