dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Question Cóż to jest i czym to potraktować?

    Witam szanownych forumowiczów!

    Kupiłem mieszkanie z werandą wyłożoną takimi oto płytkami jak na zdjęciach. Jako, że sam budynek ma ponad 100 lat i wygląda na to, że posadzka jest oryginalna i jak widać, nieźle już schodzona, pomyślałem, aby ją trochę odrestaurować.

    Jednak pojawiły mi się dwa pytania i pomyślałem, że jakiś ekspert (ja jestem laikiem, dlatego wybaczcie mi niewiedzę) mógłby mi z nimi pomóc.

    1. Czy na podstawie zdjęć da się wywnioskować, z czego jest zrobiona ta posadzka? Najpierw myślałem, że to kamień i chciałem go wypolerować i nałożyć jakiś nabłyszczający ochraniacz, ale jak się bliżej przyjrzałem, to wygląda mi to bardziej na jakiś beton z cienką warstwą koloru (dorzucam 2 zdjęcia przybliżenia w popękanych miejscach). No i zacząłem się bać, że ją zupełnie zedrę.

    2. No i drugie pytanie: czym to potraktować? Jak odrestaurować? Czy tak jak wyżej pisałem, polerka + środek ochronny do kamienia, czy raczej jakąś farbą? I jak tak, to jaką?

    Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi, bo im dłużej o tym myślę i szukam informacji w internecie, tym bardziej głupieję

    Pozdrawiam serdecznie!

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20220920_085101.jpg
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	89,4 KB
ID:	460972Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20220920_085118.jpg
Wyświetleń:	24
Rozmiar:	93,0 KB
ID:	460973Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20220920_085126.jpg
Wyświetleń:	19
Rozmiar:	96,2 KB
ID:	460974

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    Elfir

    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Skąd
    Kórnik
    Posty
    50.146
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie