dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Instalacja elektryczna Hali przemysłowej

    Witam

    Wykonałem instalacje hali przemysłowej Łącznie 180 mb kabla 3x1.5 podzielone na 2 obiegi na ktorych zamontowałem 10 lamp ledowych na łańcuchach na 10 m nad ziemią Wszystkie kable puszczone w rurach pcv co metr mocowane do sufitu uchwytami Jestem totalnie zielony klient wykorzystał fakt że znam się hobbistycznie na elektryce ale pytanie Jaki moge podać mu koszt za wykonaną prace ? Dodam że hala to jakiś 1000 mk lampy i instalacje puszczane są na 10 m nad ziemią Jaki plus minus 500 zł mogę podać koszt wykonania oświetlenia ?

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000)
    marcin225

    Zarejestrowany
    Jun 2017
    Skąd
    Zachodniopomorskie
    Posty
    1.845

    Domyślnie

    Nie zabieraj się za elektrykę hal przemysłowych jak "znasz" się hobbystycznie Na takie roboty robi się kosztorys a nie podaje cenę z głowy.

  3. #3

    Domyślnie

    W tej wyjątkowej sytuacji musze jednak cene jakąś podać Spytam inaczej Jaki ew możę być koszt wykonania w/w usługi PLUS MINUS ?

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarekPuma88 Zobacz post
    W tej wyjątkowej sytuacji musze jednak cene jakąś podać Spytam inaczej Jaki ew możę być koszt wykonania w/w usługi PLUS MINUS ?
    Masz dwie możliwości, kolego autorze :
    - albo zsumować czas poświęcony na wykonanie w/w usługi i ustalić swoją cenę za godzinę pracy
    - albo bazować na KNR-ach, gdyż tam sa gotowe nakłady rzeczowe na poszczególne czynności

    Nadmieniam, że po wykonaniu nowego oświetlenia pomieszczenia wypada przeprowadzić pomiary i napisać protokół zgodnie z
    PN-EN 12464-1 wersja polska Światło i oświetlenie -- Oświetlenie miejsc pracy -- Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach