dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Budowa Budynku gospodarczego od czego zacząć?

    Witam jestem zielony w budowaniu dlatego chciałem się dopytać kilka rzeczy. W roku 2023 chciałbym się podjąć budowy budynku gospodarczego, który będzie mi służył do przechowywania maszyn różnych gratów itp. Plan jest taki żeby ten budynek miał 5x7m i wysokość do płatwi 3m,chciałbym go zbudować na słupach drewnianych i pod dachem jakieś mieć miejsce aby tez w razie wu cos tam zmagazynował pytanie moje jest takie jak dobrać wymiary słupów krokwi płatew aby to miało ręce i nogi, ile słupów dać do tak długiej konstrukcji z góry dziękuje za odpowiedzi.

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Ratpaw
    Zarejestrowany
    Jun 2017
    Skąd
    Gdynia
    Kod pocztowy
    81-531
    Posty
    4.409
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    9

    Domyślnie

    Są w sieci gotowe projekty domów gospodarczych, altan itd. Koszt przy całości razem znikomy, czasem nawet za darmo można znaleźć (widziałem altanę). Ja bym jednak kupił projekt przeliczony pod obciążenie własne i śnieg/wiatr.
    --
    Dom pasywny podpiwniczony, 230 m2
    Gdynia

  3. #3
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    Bertha

    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Kod pocztowy
    58-000
    Posty
    6.262

    Domyślnie

    Zacznij od zajrzenia na stronie gminy co masz zapisane w MPZP - czytasz ogólne założenia, potem lokalizujesz działkę i numer jednostki i doczytujesz szczególy dla jednostki w której leży twoja działka. Mogą byc zapisane ograniczenia (odległości, wskaźniki itp) lub zakazy np. zabronione jest ...

  4. #4

    Domyślnie