dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Przejście z propanu na gaz ziemny.

    Z racji tego, że jest to mój pierwszy post na forum chciałbym się najpierw przywitać ze wszystkimi - cześć!

    A teraz do rzeczy. W tym roku kupiłem dom na rynku wtórnym. W związku z tym, że w momencie budowy przez poprzedniego właściciela nie było jeszcze GZ, ten zdecydował się na gaz propan. Aktualnie, na podstawie serwisu geoportal oraz po kilku sąsiadujących domkach można stwierdzić, że GZ jest już dostępny w drodze/ulicy przy domu. Jako, że jestem kompletnym laikiem w temacie, nie wiem od czego zacząć oraz jak powinien wyglądać cały proces. Nie wiem, też gdzie się kończy zakres prac gazowni, która miałaby mnie w przyszłości podłączyć do sieci, a gdzie mój. W związku z tym kilka pytań ogólnych pytań na początek:

    Od czego zacząć?
    Gdzie zadzwonić?
    Gdzie złożyć wniosek? ew. Jak się dowiedzieć gdzie/do kogo złożyć wniosek?

    Z nieco bardziej szczegółowych:
    Czy bazując na załączoncyh zdjęciach można stwierdzić, że:
    Da się wykorzystać istniejącą infrastrukturę od gazu propan?
    Skrzynka gazowa może się znajdować "przed" ogrodzeniem czy musi być w lini ogrodzenia?


    Załączniki na forum nie działają najlepiej, więc wrzucam link do dysku google ze zdjeciami sytuacyjnymi.
    https://drive.google.com/drive/folde...usp=share_link

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.158
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał PatrykKa Zobacz post
    Od czego zacząć?
    Zbiornik masz na własność, czy dzierżawisz? Ile Cię będzie kosztowało rozwiązanie umowy jak dzierżawisz?