dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 43

Temat: jakie ogrodzenie najta?sze

  1. #1

    Domyślnie jakie ogrodzenie najtańsze

    Remontujemy stary dom i mamy problem z ogrodzeniem. Stare wymaga pilnie wymiany, a w kasie niestety pustawo (wiadomo remont ). Szukam możliwie taniego (ale też w miarę trwałego rozwiązania. Może ktoś ma takie doświadczenia. U mnie problem jest tym większy, że teren spory (ok.30arów). Ma to oczywiście głównie zalety - ale, jak w przypadku konieczności stawiania nowego ogrodzenia, też i jest kłopotliwe.
    Fachowiec, którego pytałam twierdzi, że muszę nastawić się na minimum 12.000zł .

  2. #2

    Domyślnie

    Proponuję ogrodzenie betonowe u mnie 70 metrów kosztowało 2000 zł. Teraz jest spora konkurencja to może ceny nie poszły w górę.
    Quis penis aquam turbant!!!

  3. Jak dobrze zaprojektować ogrodzenie? Budowa ogrodzenia Murki oporowe. Jak wykonać, i jakich materiałów użyć do ich budowy? Czyszczenie kostki brukowej: plamy z oleju, tłuszczu i inne zabrudzenia na kostce Napędy do bram wjazdowych. Siłownik do bramy, czy nowa brama?
  4. #3
    Guest

    Domyślnie

    Najtańcza jest siatka a i tak koszt będzie ok. 7 tysięcy

  5. #4

    Domyślnie

    jestem za betonowym przy tak dużej działce u nas jedno przęsło ( 3 płyty + słupek ) 57 zł netto 2m x 1,5m
    Obyś się budował !!!

    paweldkomornik@poczta.onet.pl

  6. #5

    Domyślnie

    Ewo 1201
    tematów ogrodzenia na forum jest sporo, wiele watków, n.p.

    http://www.murator.com.pl/forum/view...4075cf9bf6d54a
    Kto żyje bez szaleństwa,
    mniej jest rozsądny niż mniema.

  7. #6

    Domyślnie

    Proponuję porządne słupki co 2,5m i siatkę 3,5. Tanio, Solidnie i nie burzy tak krajobrazu jak betonowe.

  8. #7

    Domyślnie

    Siatka!!!
    A betonowe mury zostawmy dla zakładów karnych

  9. #8
    Guest

    Domyślnie

    Siatka + słupki "maczane" w np. ABIZOLU R. Żadnych betonowych cokołów - wyłącznie bet. utwierdzający słupki w gruncie. Jeżeli boisz się wjazdu obcego samochodu po rozcięciu siatki - wał ziemny d0 70 cm, duże kamienie m. słupkami lub in.

  10. #9

    Domyślnie

    Bez cokolu OK pod warunkiem ze pies nie bedzie chcial sie podkopac... A najtansze ogrodzenie to slupy w postaci bali drewnianych wkopanych w ziemie uzupelnione albo tania siatka albo offlisami.

    D.

  11. #10

    Domyślnie

    Co to jest offlis?

  12. #11

    Domyślnie

    Jak wytlumaczyc offlis - jak wezmiesz drzewo z lasu (zwykle nieokorowane) i bedziesz cial na plastry wzdluz to dostaniesz offlist - szerokie pasy (20-30cm) o nieregularnych ksztaltach.

    D.

  13. #12

    Domyślnie

    Tylko nie betonowe, jest potwornie brzydkie. Najtańsza chyba siatka.

  14. #13

    Domyślnie

    Słupki drewniane koniecznie zabezpieczyć przed butwieniem - dawniej osmalano podziemne części w ogniu (b. skuteczny i tani sposób), obecnie można kupić liczne preparaty.

  15. #14

    Domyślnie płot

    Ja mam 73 m. Płyty betonowe wysokości 50cm wkopane na 30cm w ziemię (ładny wzór od zewnątrz), słupki co 2.5m i siatka ocynkowana 1.25m wysokości.
    Płyty 207cm x 50cm - 15zł sztuka
    siatka łącznie 600zł
    słupki 660 zł
    beton pod słupki ?
    robocizna do dogadania

  16. #15

    Domyślnie

    Gdzie kupowałeś płyty i siatkę?

  17. #16

    Domyślnie

    Witam !
    Płyty są do kupienia (całe płoty też) w Przecławiu jakieś 20 km od Poznania przy drodze Rokietnica - Szamotuły ale w Rokietnicy trzeba skręcić na Żydowo. Transport na 20 km to jakieś 100 zł.
    Siatka to Leroy Merlin
    Słupki ogrodzeniowe 6/4cala ocynkowane Pryzma Szamotuły niecałe 12zł za metr.
    Wiciu_r
    Pozdrawiam

  18. #17
    Guest

    Domyślnie

    Witam,
    Zastanawiam sie po co (oprocz mozliwosci podkopywania psow) jest podmurowka? Moj wykonawca wyliczyl mi koszt ogrodzenia z siatki z podmurowka na prawie 13 tys (160 mb). Koszt betonu 3 tysiace.
    Jak zrezygnuje z podmurowki to i robocizny bedzie mniej o polowe albo i wiecej - robocizna wyszacowana zostala na 4200 (w tym montaz bramy).
    Tak wiec mozna przyoszczedzic jakies 5 tys.
    Tak wiec - jakie wady zrezygnowania z podmurowki?
    Pozdrawiam
    Mirek

  19. #18
    Guest

    Domyślnie

    Witam,
    Podciagam temat - jakie wady braku podmurowki?
    Pozdrawiam
    Mirek

  20. #19

    Domyślnie

    Jeśli siatka, to chyba tylko kwestia podkopywania i przechodzenia przez psy, króliki, żółwie itp. (te żółwie to poważnie, sąsiadowi jeden taki uciekł). Trochę może też jest to sprawa solidności osadzenia słupków. A betonowania całkiem nie unikniesz - jeśli słupki mają być porządnie osadzone.
    Tomasz M.

  21. #20
    Guest

    Domyślnie

    Witam,
    Slupki oczywiscie beda zabetonowane.
    Caly czas sie zastanawiam: po co podmurowka?
    Jak ktos bedzie chcial przejsc/wejsc to i tak wejdzie, wiec o bezpieczenstwie to nie stanowi.
    Mirek

Strona 1 z 3

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony