dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    gliniarz

    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Posty
    1

    Domyślnie pytanie o łączenie płyt

    Witam wszystkich forumowiczów.
    Nie znam się na budowlance, ale mam takie pytanie (wynikło w czasie remontu). W jakim celu (praktyczne zastosowanie) nacina się krótsze krawędzie płyt rigipsowych przy łączeniu???
    Na dłuższych krawędziach (tych wyprofilowanych) się tego nie robi, więc po co wycinać rowki w tych krótszych - czy nie wystarczy docisnąć do siebie obie płyty i dać normalnie siatkę (fizelinę) czy co tam się daje. Po co są te rowki??

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał gliniarz Zobacz post
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Nie znam się na budowlance, ale mam takie pytanie (wynikło w czasie remontu). W jakim celu (praktyczne zastosowanie) nacina się krótsze krawędzie płyt rigipsowych przy łączeniu???
    Na dłuższych krawędziach (tych wyprofilowanych) się tego nie robi, więc po co wycinać rowki w tych krótszych - czy nie wystarczy docisnąć do siebie obie płyty i dać normalnie siatkę (fizelinę) czy co tam się daje. Po co są te rowki??
    Jak nie chcesz fazować, to kup Lafarge Synia. choć i te ja też fazuję.
    A fazuje się po to, by było miejsce dla szpachlówki spoinowej. Jak dociśniesz płytę do płyty, to nie masz miejsca na szpachlówkę przez co płyty nie są zespojone i pęknięcie gotowe.
    DoZi - prace wykończeniowe

  3. #3

    Domyślnie

    Zrob jak kolega wyzej pisze, uzyj do laczenie plyt uniflota lub vario i tasme papierowa, bedzie ok.

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)