poniżej 2 ton
2-3 tony
3-4 tony
4 i więcej
https://esterownik.pl/sterownik/968 Super Skam-p 12kw
Kto ma uzasadnione wątpliwości, osiągnie wiedzę.
Andrzej Frycz Modrzewski
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychJeśli chcesz znajdziesz sposób,jeśli nie chcesz znajdziesz powód.
Podgląd pracy kotła RBR-K 12kW https://esterownik.pl/device/14153
Kontakt dla zainteresowanych 721274788
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOstatnio edytowane przez minertu ; 11-10-2013 o 22:18
Jeśli chcesz znajdziesz sposób,jeśli nie chcesz znajdziesz powód.
Podgląd pracy kotła RBR-K 12kW https://esterownik.pl/device/14153
Kontakt dla zainteresowanych 721274788
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychKupując piec klient mógł brać pod uwagę dofinansowanie za piec ekologiczny do którego potrzeba certyfikatu A, jak no nie dostał to stracił dofinansowanie i może się zwrócić do producenta o zwrot kwoty dofinansowania, jeżeli jej nie otrzyma może skierować sprawę do sądu. Sąd orzeknie na podstawie dowodów czy został celowo wprowadzony w błąd (wystarczy skan z strony instalco i DTR-a), to samo dotyczy sprawy jak wprowadzą konieczność posiadania certyfikatu tylko wtedy biegły oceni zużycie pieca i wymianę na nowy z certyfikatem.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychA co napisałe że to PRODUCENT daje gwarancję, i to PRODUCETN uznaje warunki na jakich udziela gwarancji. Producent udziela jej na 5 lat szczelność korpusu, 2 lata pozostałe elementy kotła, producent nie gwarantuje sprawnosci i nie gwarantuje certyfikatów - ale takie są zawarte w DTR, a jeśli nie ma tego w gwarancji to nie masz czego szukać u producenta.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychGrzegorz - trochę za ogólnie. Większość społeczeństwa nie rozróżnia instytucji gwarancji od rękojmi. Bywa często, że dana reklamacja jest załatwiana w trybie przewidzianym w ustawie a strony i tak nazywają to gwarancją. Widać to coraz częściej np przy zakupie sprzętu RTV/AGD. Jeśli się popsuje zgłaszamy się do sprzedawcy - ten nas odsyła na infolinię producenta i konsument posłusznie wraca do domu mając za zadanie wykonać zgłoszenie. Gdyby konsument się uparł i zechciał skorzystać z trybu ustawy to nie ma zmiłuj. Ale to rodzi obowiązki po stronie konsumenta. Wyobraź sobie teraz wziąć na swe plecy piec i biegać z nim do sprzedawcy
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOdnośnie certyfikatów - jeśli ktoś będzie upierdliwy - wykorzysta brak atestów na 11tki i 17tki... A wtedy niektórym majątku braknie, bo wszystko na kary pójdzie. A że biznes to biznes - ludzie mogą zacząć zwracać kotły i domagać się zwrotu pieniędzy (bo kotły nie będą mieć badań na klasę A).
A odnośnie gwarancji - to sprzedawca bardzo często decyduje, na co, na jaki okres i czy w ogóle jej udziela. I w 99% gwarancja producenta nie pokrywa się z gwarancją sprzedawcy.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychdata
Ja kupujacy RBR
ulica
miasto
telefom
Do:
Sprzedający RBRA
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową
W związku z zakupem kotła RBR Ekounowersal nr ser: ....... o mocy XX zakupionego dnia ...... zgłaszam niezgodność wydanego towaru z umową polegającą na :
- braku zadeklarowanego certyfikatu ekologicznego A
- nie osiąganiu przez kocioł zadeklarowanej sprawności wiekszej od 88%
w związku z powyrzszym domagam się
- zwrotu kosztów zakupu wraz z poniesonymi kosztami - montazu i demontazu kotła
- wymianę kotła na kocioł zgodny ze specyfikacja
- obnirzenia ceny cekupu o XX%
podstawa prawna ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
Bardzo proszę - można wkleić uzupelnić i za 14 dni bedziesz wiedział
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionych