ZAKRES GWARANCJI
..
3. Awarie i wady Produktu ujawnione w okresie trwania niniejszej gwarancji będą usuwane przez Serwis Autoryzowany bezpłatnie w terminie 14 dni od daty uznania zgłoszenia serwisowego Nabywcy, z zastrzeżeniem iż okres ten może ulec przedłużeniu,
o ile będzie to niezbędne z uwagi na konieczność sprowadzenia części zamiennych lub charakter wady lub awarii Produktu.
Decyzja w zakresie uznania zgłoszenia serwisowego jest ostateczna
GWARANCJA PRODUKTU
1.... Produktu (dalej „Produkt”), wskazanego w Karcie Gwarancyjnej zgodnie z warunkami techniczno – eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
Za dostawę i montaż Produktu
odpowiedzialna jest firma Instalacyjna, posiadająca aktualne uprawnienia montażowe Gwaranta (dalej „Instalator”).
z uwzględnieniem reakcji serwisowej w ciągu 24h od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii, z zastrzeżeniem iż okres ten może ulec przedłużeniu, o ile będzie to niezbędne z uwagi na
konieczność sprowadzenia części zamiennych lub charakter wady lub awarii Produktu. Decyzja w sprawie uznania zgłoszenia
gwarancyjnego jest ostateczna. Pod pojęciem reakcji serwisowej rozumie się
• telefoniczne rozwiązanie problemu,
• wizytę serwisową u Nabywcy mającą na celu diagnozę awarii,
• wizytę serwisową u Nabywcy mającą na celu diagnozę i usunięcie awarii (w przypadku posiadania części zamiennej wymagającej wymiany)