dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
View RSS Feed

Ostatnie wpisy w Dziennikach

  1. pompa ciepla i test szczelnosci

    1. nareszcie mamy ogrzewanie! pompa ciepla wygrzewa posadzke. przez pierwsza noc podniosla temperature o 4,5 stopnia do 14,8.
    nie mamy jeszcze styropianu na elewacji. bedziemy ocieplac dom dopiero na wiosne.

    2. zrobilismy w koncu test szczelnosci. mamy bardzo dobry wynik: 0,13!!
    nikt nie spodziewal sie takich rezultatów zwazywszy na fakt, ze na budowie pracowali ludzie, którzy jeszcze nigdy nie mieli doczynienia z budownictwem pasywnym. to oznacza, ze majac dobry projekt ...
  2. Duże C z m3system

    Witam, trzeba wyjść z biernego czytania forum i coś wybudować samemu (czyimiś rękoma, za pieniądze banku, korzystając z czyiś pomysłów), bo dzienników budowlanych tej firmy tyle co kot napłakał, a sam jestem programistą, czytaj budowę domu widziałem w telewizorze, ale mam nadzieje, że dzięki Wam odsieje bełkot marketingowy i popełnię połowę mniej błędów, bo kolejnego bezbłędnego domu to już nie wybuduje.

    Więc tak jak każda budowa domu zaczyna się ...

    Updated 01-02-2017 at 15:44 by wtstheone

    Kategorie
    Dzienniki Budowy na Forum
  3. Pci..

    W końcu, w Grudniu doczekałem się montażu gruntowej pompy ciepła. Wybór padł na pompę HCT.
    Złożona przez forumowego kolegę Piotra z Torunia. Z miasta Rydzyka do Lublina jest kawał drogi, może dlatego kazali na siebie tak długo czekać
    Dziś mogę Wam powiedzieć, że warto było Pompa o mocy chłodniczej 10 KW złożona z markowych podzespołów- żadnej chińszczyzny w niej nie ma- a to wbrew pozorom dla mnie niepodważalna zaleta.
    Ekipa z dużym poczuciem ...

    Updated 30-11-2018 at 12:50 by Tomaszs131

    Tagi - katalog słów kluczowych: aridela, hct, lubelskie, pompa ciepla Edytuj Tagi
    Kategorie
    Aridel II lustrzane odbicie.
  4. strop