dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 24
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 470
  1. #1
    BorysB
    Guest
    BorysB

    Domyślnie Budowa domu - pytania początkujących

    Witajcie,

    Wszystko na to wskazuje, iż przyszły rok to rok, w którym zacznę budowę domu. Mam już dosyć płacenia odsępnego za wynajem mieszkania. Jestem zupełnym laikiem w temacie budowy i pierwszą osobą, która zdecydowała się na taki krok w mojej rodzinie. Dom chcę budować bez udziału developera i oczywiście z funduszy z kredytu.

    Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajdę "receptę" i informacje na temat tego jak krok po kroku wygląda budowa domu???

  2. #2

    Domyślnie

    Idealnej recepty na pewno nigdzie nie znajdziesz
    Czytaj gazetki, forum, rozmawiaj z ludźmi... Ja też jestem jeszcze kompletnie zielona, ale jak trochę poczytałam, popytałam, to powoli mi się rozjaśnia, a poza tym już mniej więcej wiem czego nie wiem...

  3. #3

    Domyślnie Budowa

    Też byłem zielony a dom w stanie surowym zamkniętym już stoi. Życzę powodzenia i zachęcam do lektury Muratora.

  4. #4
    Guest

    Domyślnie Re: Budowa

    Cytat Napisał tomek123
    Też byłem zielony a dom w stanie surowym zamkniętym już stoi. Życzę powodzenia i zachęcam do lektury Muratora.

    Dzięki za poradę. Jednak jak długo studiowałeś temat i z jakich źródeł oraz ile potrzebowałeś czasu aby od początku do końca stanu surowego doprowadzić dom. Czy myślisz, że będąc teraz zielonym mam szansę postawić dom w przyszłym roku (przy założeniu bez developora ale z ekipami od poszczegolnych etapów). Ja w samej budowie aktywnie nie mogę uczestniczyć.

  5. #5
    ELITA FORUM (min. 1000)
    Honorata

    Zarejestrowany
    Jul 2003
    Posty
    1.407
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    6

    Domyślnie