dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie

    Poniewaz nasluchalem sie roznych rzeczy o impregnacjach w tartakach (malowanie pigmentami etc) zamierzam sam zaimpregnowac wiezbe na budowie metodami kapieli elementow w roztworze impregnatu. Jaki impregnat polecacie ? Na razie najbardziej podoba mi sie Drewnosol bo dziala na wszystko poza ogniochronnoscia i jest dosc tani. A moze jakis inny ?
    Druga sprawa to impregnacja dodatkowa tych elementow, ktore znajda sie na zewnatrz (np. podbitka). Te chce dodatkowo pomalowac jakims barwiacym impregnatem - np. Drewnochronem. Pytanie - czy nalezaloby to jeszcze czyms dodatkowo pokryc - jakims lakierem czy jakims srodkiem hydrofobowym czy sam Drewnochron wystarczy ?

  2. #2

    Domyślnie

    Co do impregnacji Drewnosolem to nie mam doświadczenia, ale to co chcesz pokryć barwym to już co innego. Drewnochron jest dobry, ale drogi i według mnie przereklamowany. Jego sukces polega na tym, iż ma bezpbłedną sieć dystrybucji. W każdej dziurze można go znaleźć. Na zewnątrz polecam Altaxin.

    http://www.altax.com.pl - zobacz tą stronę.

    Używałem go jest super. Fajnie się nanosi i pozostawia super strukturę drewna.

    Tak czy inaczej to Twój wybór.

    Pozdrawiam


  3. #3
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    pitbull

    Zarejestrowany
    Jan 2002
    Posty
    5.745

    Domyślnie

    Stosowalem Drewnochron, nie mamzastrzezen do koloru i jakosci. Niestety dlugo schnie i trzeba w zaleznosci od pozadanego efektu roznie malowac.

  4. #4
    Guest

    Domyślnie

    Impregnatów są 2 rodzaje: tańsze do drewna bez elementów metalowych (powodują korozję metali w zaimpregnowanym kawałku) i dużo droższe (co najmniej kilka razy) nie powodujące korozji elementów metalowych znajdujących się w drewnie. Radzę na to zwracac uwagę.

  5. #5

    Domyślnie

    Witam.