dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 27
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 521
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Kaziu

    Zarejestrowany
    Jan 2003
    Posty
    1

    Domyślnie projekt D53 SPOKOJNY

    szukam osób budujących lub którzy wybudowali dom d53 spokojny

  2. #2

    Domyślnie D 53 projekt domu "spokojnego"

    Właśnie razem z mężem kupiliśmy gotowy projekt D 53. szukam kogoś kto buduje właśnie ten dom i może mi udzielić kilku cennych rad, zwłaszcza że w temacie budownictwa jestem kompletnie zielona.
    Czekam na odp.
    pozdrawiam

  3. #3

    Domyślnie

    Aguniu do dzialu Projekty z tym pytaniem. Nikt tu ci nie odpowie

  4. #4

  5. #5

    Domyślnie czy ktos buduje D 53

    prosze o kontakt

  6. #6

    Domyślnie

    Ago, jest tu już chyba z trzy wątkio d33.
    Poszukaj!

  7. #7

    Domyślnie

    Jeśli jeszcze tu zaglądasz to się odezwij. mam zamiar budować ten dom

    pozdrawiam

  8. #8

    Domyślnie

    Hej
    my też się przymierzamy do Spokojnego. Macie już projekt?
    Ja "tylko" remontuję Stary Dom

  9. #9

    Domyślnie

    chyba nie masz mojej odp., bo sie nie odzywasz.
    kupiliśmy i zrobiliśmy pewne zmiany, strop, okna tarasowe, wejście do domu. Za dwa trzy tygodnie zaczynamy budować. mam ekipę. Za stan surowy z konstrukcją dachu biorą 20 000 zł. powiedzieli że postawia w miesiąc.

    czekam na odzew
    pozdrawiam

  10. #10

    Domyślnie

    Hej -Aga
    W którym Zalesiu się budujecie? My zamierzamy pod Wrocławiem.

    Skoro masz już projekt, to powiedz, czy jesteś zadowolona, czy nie zauważyliście żadnych błędów, bo na forum ludzie piszą, że czasami są w projektach straszne bzdury. I czy nie było kłopotów z uzyskaniem zgody architekta na zmiany w projekcie. Czy kontaktowaliście się z nim przed zakupieniem projektu, a jeśli tak, to w jaki sposób?

    Zostawiacie kuchnię otwartą? I jakie będziecie miec ogrzewanie?