dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 17
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 331

Temat: rasa psa

  1. #1

    Domyślnie rasa psa

    Proszę o opinię- kogoś kto ma psy ;rasa HUSKY i owczarek niemiecki- czy nadają się do pilnowania domu , jakie są z nimi problemy,
    Czy gdybym zdecydowała się na te dwie rasy to czy mogą to być dwie suki- czy lepiej pies i suka - ponoć pies niszczy drzewa( kompletnie nie znam się na psach ,ale muszę się zdecydować na porządnego stróża bo mieszkam pod lasem)

  2. #2

    Domyślnie Re: rasa psa

    Cytat Napisał duduś
    Proszę o opinię- kogoś kto ma psy ;rasa HUSKY i owczarek niemiecki- czy nadają się do pilnowania domu , jakie są z nimi problemy,
    Czy gdybym zdecydowała się na te dwie rasy to czy mogą to być dwie suki- czy lepiej pies i suka - ponoć pies niszczy drzewa( kompletnie nie znam się na psach ,ale muszę się zdecydować na porządnego stróża bo mieszkam pod lasem)
    Huski odpada zupełnie jako stróż.
    Owczarek może być--ale nigdy nie dwie suki.
    Ja mam czarnego teriera rosyjskiego i uważam że nie ma od tej rasy nic lepszego-po prostu rewelacja.Ale to jest moje zdanie--choć potwierdzone też przez innych.
    Do pilnowania domu kup parę -nie koniecznie tej samej rasy.
    Życie jest pełne niespodzianek!!

  3. #3

    Domyślnie

    dlaczego nie dwie suki

  4. #4

    Domyślnie

    bo się będą gryzły--tak jak dwie kobiety
    Życie jest pełne niespodzianek!!

  5. #5
    Guest

    Domyślnie

    Najlepiej kup sobie dwa psy do domu w srodku a na zewnatrz alarm.
    Pies na zewnatrz nic Ci nie da. Wlasnie mojej kolezance w czasie ferii
    otruli noca dwa psy. Umieraly w strasznych cierpieniach.
    Ja mam dwa amstafy i sa to idealne psy do pilnowania
    domu, ale nie na zewnatrz. Problem jest taki , ze nie masz
    doswiadczenia jezeli chodzi o psy i trodno bedzie Ci cos doradzic,
    a z tego co piszesz chcesz miec takie psy przy ktorych bedziesz