dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 4
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 75

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie Prowizoryczne ogrodzenie wykonane we wlasnym zakresie - rady

    Witam,

    Za około trzy tygodnie powinienem mieć pozwolenie i ruszam z budowa. Ale do sedna:

    Wpadlem na genialny pomysl
    ...odpoczne oddajac się odrobine pracy fizycznej i na ktorys weekend sklece we wlasnym zakresie prowizoryczne ogrodzenie...
    ...odpreze się a dodatkowo może troche zaoszczedze...

    Ale żeby sprawy nie spartolic proszę Was o rade...
    Mam około 140 mb do ogrodzenia, a jestem kompletnym laikiem...
    W planach mam postawienie slupkow z drewna (chyba osikowego) co 3 m, wkopanych na ok. 40 cm. Slupki u dolu planuje „zazbroic” paroma gwozdziami i zalac (no wlasnie czym?). Wczesniej z gwozdzikow zrobie w slupkach haczyki. Na to zarzuce siatke (zwana podobno autostradowa, która jest podobno tania a praktyczna).
    W temacie prowizorycznej bramy jeszcze nie myslalem, ale tez będę musial cos opracowac....

    1. Czy taka koncepcja ma racje bytu?
    2. Ile kosztuja materialy na takie ogrodzenie?
    3. I czy ma szanse postac to przez ok. 1,5 roku?
    4. Z czego zrobic siatke?
    5. Czym zalewac dolki, żeby kolki się trzymaly (i jak przygotowac miksture)
    6. Z czego i jak wykonac prowizoryczna brame?
    7. I czy to w ogole ma sens?

    Pozdrawiam i dziekuje
    Marcin proj. FIESTA MTM

  2. #2
    O
    Guest
    O

    Domyślnie

    Chętnie posłucham...

    Może się czegoś dowiem...

  3. #3

    Domyślnie