dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
  1. #1

    Domyślnie Przepływowy Ogrzewacz Wody - Proszę o Pomoc.

    Witam tak jak w temacie potrzebuję pomocy jakie kupić ogrzewacze. Otóż miałem piecyk gazowy ale się "skończył" i od długiego czasu mam zimną wodę z powodów finansowych... W domu mam umywalkę, prysznic i zlew. Proszę o pomoc w wyborze i instalacji owych ogrzewaczy, ponieważ jestem w tym laikiem. Dziękuję z góry.

    Pozdrawiam

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar autorus
    Zarejestrowany
    Jan 2002
    Skąd
    Żelechów koło Żabiej Woli
    Posty
    9.544
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    A jaką masz moc przyłączeniową? Bo to dużo od tego zależy. Do prysznica wypadło by mieć mi 12kw. Albo założyć terme i tyle.
    Dziennik budowy na forum MURATORA z komentarzami
    www.timtur.com.pl/budowa/avatar.jpg

    Jeśli chcesz widzieć FOTKI musisz skorzystać z FIREFOX.


  3. #3

    Domyślnie

    niestety nie wiem jaką mam jeśli możecie podpowiedzieć jak to sprawdzić. w łazience mam mało dosyć miejsca. Najlepiej by było dwa podłączyć pod umywalką (jeden do umywalki drugi do prysznica) a trzeci w kuchni pod zlewem.

  4. #4

    Domyślnie

    Skoro nie wiesz jaką masz moc w łazience więc elektryczny ogrzewacz przepływowy odpada. Lepiej zostań przy piecyku gazowym.

  5. #5

    Domyślnie

    niestety nie stać mnie na nowy piecyk gazowy. Proszę o podpowiedzenie jak sprawdzić jaką mam moc przyłączeniową, czy mam zadzwonić do PGE?

  6. #6

    Domyślnie

    Moc przyłączeniową sprawdzasz patrząc na bezpieczniki przed licznikiem. Piecyk gazowy to około 1000 zł za elektryczny podgrzewacz przepływowy zapłacisz około 500 zł ale rachunki wnet skłonią cię do zakupu piecyka gazowego.