dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 42
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    marcinoo22

    Zarejestrowany
    Dec 2014
    Skąd
    Gliwice
    Kod pocztowy
    44-119
    Posty
    2

    Smile Materiały na budowę domu

    Witam wszystkich, jestem nową osobą na tym forum i nie mam dużego doświadczenia w tych tematach dlatego zwracam się o pomoc do kolegów i koleżanek mających pewne etapy budowy za sobą
    Obecnie jestem na etapie wszystkich formalności związanych z pozwoleniem na budowę.Budowę planuję rozpocząć w kwietniu 2015r.Mam ekipę która podjęła się budowy do stanu surowego (mury pustak ceramiczny,dach pokryty dachówką ceramiczną,całość bez okien) ,materiały będę dostarczał we własnym zakresie.Wstępnie umawialiśmy się na 35000zł ,w tym tygodniu spotkaliśmy się ponownie w celu dokładnej wyceny na podstawie projektu (skarbek rex) i tu mnie Pan Marcin zaskoczył49000 w cenie koparka.Wydaje się ciut za drogo, co sądzicie?Myślę ,że dam projekt do wyceny kilku innym ekipom polecanych przez znajomych i zobaczymy co z tego wyniknie.Koledzy i koleżanki, możecie polecić jakieś hurtownie budowlane w okolicach Żernicy lub Gliwic?Będę niezmiernie wdzięcznyTak na marginesie, w tym samym czasie budowę rozpoczną po sąsiedzku moi znajomi więc materiału będzie sporo, może korzystniejsze ceny wynegocjujemy?

  2. #2
    Arturo72
    Guest
    Arturo72

    Domyślnie

    Witam sąsiada
    49tys.zl za SSO jest to normalna cena w naszej okolicy,ani drogo ani tanio.
    Co do materiałów to na tarnogórskiej masz buildera,zaopatrzenie na dwie budowy powinno pomóc wynegocjować dobre ceny.
    Z dugiej strony ja łykałem materiały z neta i szukalem trochę dalej niż w Gliwicach bo i tak było taniej,nawet z dowozem,także lukaj na neta i tam negocjuj.
    Dachówki miałem z Pszczyny,bloczki z Kielc,styro z Łodzi,stal z Żor,na miejscu w Gliwicach nikt nawet się nie zbliżył do cen jakie ja miałem.