dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Domyślnie "Dosztukowanie kabla"

    Witajcie.
    Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem dość zielony w takich tematach, dlatego liczę na Waszą pomoc. Remontuję pokój dla małego dzieciątka, na które jeszcze czekam, a ma się pojawić u nas w marcu Zdarte są tapety, teraz czyszczę lakier, potem w planach gruntowanie, gładziowanie, gruntowanie i malowanie. Ale ja nie o tym. Zaraz przy wejściu do pokoju był przełącznik światła - natynkowy, duży, brzydki. Postanowiłem włożyć tam zwykły przełącznik, z puszką pod spodem. Ściana betonowa, był problem z robieniem otworu, ale się udało. Niestety, dziura na puszkę została zrobiona w innym miejscu niż planowałem, gdyż w tym miejscu co planowałem jest niestety zbrojenie jakieś. Efekty pracy można zobaczyć w poniższym załączniku:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	150
Rozmiar:	87,6 KB
ID:	305439
    Jak widzicie, próby były zrobienia otworów gdzie indziej, ale zbrojenie przyblokowało. Zatem puszka musi być tam, gdzie jest. Niestety, skutkuje to tym, że kable są za krótkie i nie dostaną do puszki i tu pojawia się problem i prośba o pomoc. Potrzebuję wiedzieć jak zrobić, by "dosztukować" ten kabel. Nie znam się na tym, dlatego potrzebuję pomocy i terminologii dla laika. U mnie w małym mieście jest tylko OBI i Majster z takich budowlanych marketów. Nie wiem również jak je pociągnąć, skoro tam jest zbrojenie, mogę popróbować wiercić tam i zrobić jakieś małe "korytko", a potem je zaszpachlować, ale nie wiem, czy to wyjdzie.
    W poniższym załączniku pokazuję układ kabli, z których bardziej kumaci w temacie ode mnie zapewne odgadną jakie to kable - bo ja nawet nie wiem jakich miałbym szukać albo prosić o nie w sklepie.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	103
Rozmiar:	82,3 KB
ID:	305440

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

  2. #2