dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Rozmieszczenie nawiewników - proszę o pomoc

    Na wstępie chciałabym się ze wszystkimi przywitać.
    Pozostałam z tematem budowy oraz wykończenia domu sama i bardzo chciałabym prosić Was o rady i pomoc.
    Dodam, że jestem w tej dziedzinie całkowitym laikiem oraz nie znam się na fachowym nazewnictwie, za co z góry przepraszam.

    A teraz do rzeczy.
    Jestem na etapie zakupu okien i związanych z tym zagadnieniami. Zastanawiam się nad montażem nawiewników w kilku oknach i
    ich odpowiednim rozmieszczeniu w pomieszczeniach. W domu będzie wentylacja grawitacyjna.





    Na zamieszczonych zdjęciach są rzuty parteru i piętra z zaznaczonymi kanałami wentylacyjnymi oraz proponowanymi przez mnie
    nawiewnikami w oknach.

    I teraz moje pytania. Czy taka ilość i rozmieszczenie nawiewników wystarczą do prawidłowego działania wentylacji grawitacyjnej?
    Czy w kuchni i łazienkach nie ma potrzeby stosowania nawiewników, jeśli będzie kratka?
    Bardzo proszę o pomoc.

  2. #2
    Banned
    Tomasz Brzęczkowski

    Zarejestrowany
    Jul 2011
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    00-716
    Posty
    12.238

    Domyślnie

    Cytat Napisał 100krotka_polna Zobacz post
    Na wstępie chciałabym się ze wszystkimi przywitać.
    Pozostałam z tematem budowy oraz wykończenia domu sama i bardzo chciałabym prosić Was o rady i pomoc.
    Dodam, że jestem w tej dziedzinie całkowitym laikiem oraz nie znam się na fachowym nazewnictwie, za co z góry przepraszam.

    A teraz do rzeczy.
    Jestem na etapie zakupu okien i związanych z tym zagadnieniami. Zastanawiam się nad montażem nawiewników w kilku oknach i
    ich odpowiednim rozmieszczeniu w pomieszczeniach. W domu będzie wentylacja grawitacyjna.





    Na zamieszczonych zdjęciach są rzuty parteru i piętra z zaznaczonymi kanałami wentylacyjnymi oraz proponowanymi przez mnie