dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 60
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    Alberciczek

    Zarejestrowany
    Aug 2013
    Skąd
    Tychy
    Kod pocztowy
    43-100
    Posty
    48

    Domyślnie Monitoring otoczenia domu Wifi online

    Witajcie. chcę założyć na wiosnę w domku na wsi monitoring. Monitoring musi być bezprzewodowy, a do tego taki, żebym mógł na bieząco podglądać obraz z kamer prez internet 300km od tego domku. Czy żeby mieć coś takiego trzeba zakładać jakąś stronę internetową, czy jest to jakoś inaczej rozwiązane? Potrzebował będę 3 kamery. Na co zwracać uwagę podczas wyboru takiego zestawu? Jak możecie to podajcie jakieś zestawy przykładowe.
    Generalnie nie znam się na tym za bardzo, ale szybko się uczę . Głównie chodzi mi o to, w jaki sposób obraz kamery jest przesyłany do domu, oddalonego o 300 km. Kiedyś słyszałem, że trzeba właśnie założyć stronę internetową, za którą trzeba płacić. Ale przeglądając oferty na allegro nic takiego nie pisze, a piszą za to, że można podglądać obraz z kamer przez internet w odległych miejscach.
    Pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    Monitoring bezprzewodowy - kamery bezprzewodowe masz na myśli ? - co z rejestrowaniem obrazu ? Praktycznie każde kamery możesz podglądać na odległość czy to analogowe, czy IP. Kwestia jest dostępu do sieci internetowej.
    Do samego podglądu służą np. dedykowane programy - nie musisz zakładać żadnej strony.

  3. #3
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    Alberciczek

    Zarejestrowany
    Aug 2013
    Skąd
    Tychy
    Kod pocztowy
    43-100
    Posty
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasprzyk Zobacz post
    Monitoring bezprzewodowy - kamery bezprzewodowe masz na myśli ? - co z rejestrowaniem obrazu ?