dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    Domcik

    Zarejestrowany
    Jul 2015
    Skąd
    Ostrów Maz.
    Kod pocztowy
    07-300
    Posty
    16

    Domyślnie Kostrzewa Compact Bio Luxury

    Witam!!
    Drodzy forumowicze, zwracam się do Was z ogromną prośbą o pomoc. Otóż mam kupiony piec firmy Kostrzewa Compact Bio Luxury 16KW wraz z dwoma czujnikami temperatury pokojowej oraz jednym zawnętrznym. Dom o powierzchni użytkowej 210m2 plus piwnica ok 50m2. Bloczek zewnętrzny YTONG 30cm ocieplony 18cm wełny. Dach 25cm wełny. Rekuperacja (jednostka centralna) będzie zamontowana w ciągu dwóch tygodni. Od paru tygodni grzeje już domek i mam problem. Kompletnie jestem zielony w ustawianiu parametrów pieca. Facet, który sprzedał mi piec jest również serwisantem na region z firmy. Ale odnoszę wrażenie, że jest zielony jak ja. Pieca nie potrafił podłączyć (chodzi o podłączenie do magistral kanowskich itp.) - musiał robić to elektryk, czujniki temperatur na górze i na dole nie potrafił skonfigurować i wiele innych zastrzeżeń. Dlatego nie mam co jego pytać o porady.
    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi z parametrami w sterowniku? Chodzi mi o to, co daje zmiana jakiegoś parametru i względem czego należałoby ją ustawiać. Nie mówię tu o nastawach temperatur ekonomicznych czy komfortowych. Chodzi o powietrze, podawanie, histerezę itp.
    Pelet chyba mam nie najlepszej jakości, bo zostają małe spieki, a i dużo popiołu na palniku zalega, którego piec nie daje rady wydmuchać. Pojawia się później alarm o przegrzaniu palnika i praca pieca ustaje.
    Proszę się na mnie nie złościć i wykazać cierpliwością. Wiem, że proszę o poświęcenie mi sporo czasu, ale przeglądając fora wiele osób odpisujących pisze przeważnie o swoich ustawieniach, które mają metodą prób i błędów dopasowane do swoich potrzeb. Nie jest to zbyt pomocne...