dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 4
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 69
  1. #1

    Domyślnie Jabłonkowy Domek w Borówkowym sadzie

    Czytałem czytałem czasami coś napisałem aż się zdecydowałem i zakładam własny dziennik DIY samoroba (o ile mogę się tak nazwać) Główną motywacją byli karster, ggdh, Kamil_, aiki, sebcio55 oraz wiele innych dzielnych samorobów których tematy staram się uważnie czytać
    Tytuł wątku wziął się z nazwy projektu oraz miejscu gdzie powstaje dom, wcześniej był tam sad borówek 10 krzaczków nam właściciele zostawili

    Kilka słów o mnie, jestem z wykształcenia elektronikiem ale bliżej mi do automatyki przemysłowej gdyż tym na co dzień się zajmuję, bardzo lubię muzykę! Dlatego w nowym domku będzie musiało być dobre nagłośnienie chodź i tak z góry wiem że szkoda dużych sum wydawać na audio 
    Jestem w trakcie budowy domu o nazwie Dom w Jabłonkach 5 (odbicie lustrzane)z pracowni Archon.
    Etap aktualny to SS"Z" bo drzwi są w trakcie wstawianie tymczasowe oczywiście narazie zabite paletami jest
    Mury, dach i okna robiła mi ekipa resztę już własnymi siłami chce pociągnąć. Sam póki co wykonałem ogrodzenie , rozłożyłem kanalizę w chudziaku, przygotowałem nadproża pod montaż rolet, wytynkowałem ościeżnice okien i to chyba narazie na tyle.

    Aktualnie przygotowuję się do etapu z elektryką co i jak opisze w kolejnych postać żeby z tego jakiś laborat nie powstał w tym poście
    Zmiany jakie powstały w naszym domku parter:
    • poszerzony od strony garażu o 35cm
    • w kotłowni zamiast okna drzwi
    • w łazience ściana przesunięta o 12cm w strone kotłowni żeby się prysznic zmieścił zaraz po prawej a nie jak w projekcie pod schodami
    • dodanie „ścianki TV” w salonie której w projekcie nie było i był widok bezpośrednio na schody
    Piętro
    • likwidacja okien balkonowych tzw rzygowników na zwykłe okna
    • likwidacja lukarny (parę stówek w kiszeni)