dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1

    Domyślnie Android Stick do TV

    rezygnuje z kablówki bo i tak nie oglądam TV ale czasem by się przydało włączyć Fakty czy coś innego, na TV mam smarty, zdaje się iż samsung ue48h6400 i TCL 58` modelu nie pamiętam 7xxx z 2016? roku chciałbym jakiś niedrogi strick android na USB zeby można było tam coś odpalić jakis chociażby wp pilot czy inne kodi a w temacie jestem zielony, ktoś coś? Najlepiej na USB bez dodatkowego pilota coby młody potwór nie mógł wyciągnąć i rzucać z szafki

    https://allegro.pl/listing?string=MK...t-ele-1-2-1130 takie coś znalazłem oczywiście mogę sobie sam zamówić z alliexpress
    Ostatnio edytowane przez martingg ; 02-01-2019 o 09:07

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał martingg Zobacz post
    rezygnuje z kablówki bo i tak nie oglądam TV ale czasem by się przydało włączyć Fakty czy coś innego, na TV mam smarty, zdaje się iż samsung ue48h6400 i TCL 58` modelu nie pamiętam 7xxx z 2016? roku chciałbym jakiś niedrogi strick android na USB zeby można było tam coś odpalić jakis chociażby wp pilot czy inne kodi a w temacie jestem zielony, ktoś coś? Najlepiej na USB bez dodatkowego pilota coby młody potwór nie mógł wyciągnąć i rzucać z szafki

    https://allegro.pl/listing?string=MK...t-ele-1-2-1130 takie coś znalazłem oczywiście mogę sobie sam zamówić z alliexpress
    Nie da się na USB, musisz podłączyć pod HDMI. Jak chcesz mieć sprzęt, który otworzy wszystko to Nvidia Shield (ale drogo), tańsza alternatywa to Xiaomi Mi Box.

  3. #3

    Domyślnie

    Planuję compustick - są Intela ale drogie, w pracy używaliśmy Modecomów i w sumie sprawdzały się całkiem dobrze https://www.x-kom.pl/p/302136-nettop...2gb-win10.html jako przykład, tutaj już niedostępny.
    >>> dziennik budowy <<<
    archiwum komentarzy do 15.12.2017