dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    Bestmmw

    Zarejestrowany
    Aug 2019
    Skąd
    Ruda Śląska
    Kod pocztowy
    41-712
    Posty
    2

    Domyślnie Problem z elewacją drewnianą

    Witam
    Poniżej przedstawiam problem jaki mnie nurtuje:
    Miesiąc temu podpisałem odbiór domku drewnianego na zgłoszenie 35m2 + 35m2 poddasza. Ogólnie brakowało mu trochę do idealnego wykonania i do dotrzymania terminu ale zależało nam aby można było tam już zamieszkać a poprawki wizualne teść miał sam sobie poprawić.
    Dzisiaj się dowiedziałem o dużym (prawdopodobnie - czekam na Waszą opinię) problemie - tzn:
    Domek ma elewację drewnianą poziomą pióro - wpust ale pióro jest na dole , wpust u góry - woda może dostawać się do wpustu.
    Teraz moje pytanie - jestem amatorem ale biorę to na logikę - domyślam się że jest to problem - ale jako doświadczeni w tej branży czekam na WASZĄ poradę co najlepiej zrobić? Czy iść na wojnę z wykonawcą i kazać mu to poprawiać, czy próbować to jakoś uszczelniać i próbować aby zwrócił jakąś część pieniędzy - i jaką? i w jaki sposób to uszczelniać? Czy macie może jakieś inne pomysły? - czy może to jednak nie problem? Na koniec napiszę że zależy teściom na mieszkaniu tam do listopada.
    Pozdrawiam

  2. #2
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    stezu

    Zarejestrowany
    Jul 2019
    Skąd
    Kraków
    Kod pocztowy
    30-010
    Posty
    141

    Domyślnie

    1. Oczywiscie montaz jest niepoprawny.
    2. Mozesz probowac uszelniac, ale drewno ma to do siebie, ze wraz ze zmianami wilgotnosci, potrafi bardzo zmieniac swoja objetosc (po to wlasnie stosuje sie pioro wpust, by uniknac znacznych nieszczelnosci) i bedze taka elewacja wygladac ordynarnie a i tak pewnie nie bedzie szczelna.