dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Izolacja pionowa wewnątrz fundamentów.

    Witam
    Mam na imię Piotr. Podjąłem decyzję o budowie altanki 35m2. Nie mam doświadczenia ale z pomocą innych sobie poradzę.Staram się to robić systemem gospodarczym i robić tylko to co koniecznie.
    Jestem na etapie zasypywania środka.Chce położyć folie,styropian 5cm ,zbrojenie fi 6 i gotowa posadzkę max 10cm będzie równa z fundamentem.Woda gruntowa głęboko a sam grunt dobrze wchłania wodę.Od zewnątrz styropian +(siatka klej)mazidło i folia pewnie budowlana.
    Nie wiem co mam zrobić z folia ktora jest na ścianie.Musze ja odcinać na dole fundamentu ? Różni ludzie różne opinie. Ja bym zasypal na odpowiednia wysokość a resztę odpowiednio wywinął na ubity piach wewnatrz i tak przychodzi druga folia pod styropian Nie będę niczym smarował wewnątrz.
    Proszę o sugestię
    Dodaje rysunek podgladowy
    Ostatnio edytowane przez Piotr4888 ; 11-09-2019 o 22:45

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar jajmar
    Zarejestrowany
    Jan 2004
    Skąd
    Tarnobrzeg-Rzeszów
    Posty
    10.211

    Domyślnie

    Nie wiem co znaczy ten "rysunek poglądowy" bo to fotka , ktoś może i Ty próbuje wykonać coś na kształt lawy na terenie.......... lipa jaki by nie był grunt.

  3. #3

    Domyślnie

    Tak,zgadza się ławy nie ma. Niektórzy sasiedzi na działkach wybudowali nawet na samych bloczkach betonowych .
    Myślę że wytrzyma pod ścianami z suporexu wysokimi na 3m.Beton towarowy B20.Fundament 35x65.
    Proszę o poradę co z folią, bo pogoda goni a chcialbym jak najszybciej zrobić wylewkę przed przymrozkami .
    Ostatnio edytowane przez Piotr4888 ; 12-09-2019 o 09:17

  4. #4
    ELITA FORUM (min. 1000)
    maaszak

    Zarejestrowany
    Dec 2016
    Skąd
    Poznań
    Kod pocztowy
    61-315
    Posty
    1.391

    Domyślnie