dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Ogrzewanie podłogowe- temperatura

    Witam serdecznie,
    proszę o poradę, bo jestem zielona w temacie

    W wynajmowanym mieszkaniu mam ogrzewanie podłogowe- jak widać na zdjęciu poniżej.
    Nie ma przy tym żadnego termometru, temperaturę trzeba ustawiać na wyczucie, co jest nie lada wezwaniem- przynajmniej dla mnie
    Wiem od sąsiadów, że mają domontowane termometry i bez problemu ustawiają sobie pożądaną temperaturę w danym pokoju.

    Dodam, że zależy mi na tym, aby nie ingerować w instalację (np. zmiana zaworów), bo musiałabym wzywać specjalną firmę, z którą spółdzielnia ma podpisaną umowę, brać od nich towar itd. (nie mieszkam w Polsce, trochę inaczej u mnie to wygląda). Znalazłam gdzieś na internecie, że jest termometr tarczowy mocowany bezpośrednio do rury- tylko czy to spełni swoją funkcje?
    Chodziło mi o coś takiego: https://5.allegroimg.com/s720/0322bb...b9c90ff7e52f15

    Zdjęcie instalacji:


    Proszę o wyrozumiałość, bo kompletnie się na tym nie znam.
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie, porady i tłumaczenia

    Pozdrawiam.

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar plamiak
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Skąd
    Jędrzejów (prawie)
    Posty
    1.237

    Domyślnie

    Żadna ingerencja nie jest potrzebna, potrzebujesz tylko kilku dni żeby to ustawić metodą prób i błędów. Ale w sezonie grzewczym.
    Daikin Altherma III 8 kW
    Dom: 130 m2 ogrzewanych podłogówka.
    FV 5,3 kWp E-W
    bogusław:
    Podłogówkę można spokojnie włączyć do czynników usposabiających do wystąpienia a już z całą pewnością do spotęgowania choroby nadciśnieniowej.https://forum.muratordom.pl/showthread.php?75728-ogrzewanie-podłogowe-w-całym-domu&p=1541280&viewfull=1#post1541280
    Nawet najlepiej zrobiona podłogówka może w wielu przypadkach już istniejacych schorzeń układu krążenia bardzo zaszkodzić.
    post #79

  3. #3