dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Oczyszczalnia i zbiornik

    Witam, dodam że jestem raczej zielony w tych sprawach. Jestem na etapie budowy domu. W projekcie mam szambo. Działkę mam dużą, teren to raczej glina.

    Chce zamiast szamba zrobić coś takiego że za montuje oczyszczalnie ścieków ale bez żadnych drenaży tylko wode będę odprowadzał bezpośrednio do zbiornika 10m3, do tego zbiornika chce też podłączyć cała melioracje działki. W zbiorniku zamontować pompę i tą wodę wykorzystywać do podlewania trawników przydomowych oraz ogrodu z tyłu działki. Jest to do zrealizowania i czy ta woda że ścieków po przejściu przez oczyszczalnie będzie bezwonna czy będzie ją czuć jak ze zwykłego szamba?

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał seba1b Zobacz post
    Witam, dodam że jestem raczej zielony w tych sprawach. Jestem na etapie budowy domu. W projekcie mam szambo. Działkę mam dużą, teren to raczej glina.

    Chce zamiast szamba zrobić coś takiego że za montuje oczyszczalnie ścieków ale bez żadnych drenaży tylko wode będę odprowadzał bezpośrednio do zbiornika 10m3, do tego zbiornika chce też podłączyć cała melioracje działki. W zbiorniku zamontować pompę i tą wodę wykorzystywać do podlewania trawników przydomowych oraz ogrodu z tyłu działki. Jest to do zrealizowania i czy ta woda że ścieków po przejściu przez oczyszczalnie będzie bezwonna czy będzie ją czuć jak ze zwykłego szamba?
    W okresach mokrych (wiosenne roztopy, jesienne deszcze) będzie nadmiar wody przez zasilanie z melioracji, a konieczności podlewania nie będzie.

    Inna kwestia, co zrobisz z wodą, gdy napada snieg i przyjdzie mróz?

    To czy woda po oczyszczeniu będzie bezwonna zależy od zastosowanej oczyszczalni i jej skuteczności oczyszczania, ale nawet oczyszczone ścieki są zanieczyszczone mikrobiologicznie i nie nadają się do podlewania wszystkiego i w każdy sposób.

  3. #3

    Domyślnie