Witam,
W tym roku zakupiłam lokal i mam problem z drzwiami. Nie domykają się one dobrze, wymagają mocnego dociągnięcie żeby się zamknęły i wg mnie tak nie powinno być - w związku z tym zgłosiłam reklamacje w ramach gwarancji do dostawcy drzwi. W odpowiedzi dostałam informację, ze gwarancja nie obejmuje regulacji i musiałabym zapłacić za taka usługę. Napisałam wiec do dewelopera od którego zakupiłam lokal, ze coś tu jest nie tak i płacenie jakiekolwiek pieniędzy za usługi nie wchodzi w gre, na co otrzymałam odpowiedz ze on ( deweloper ) takich usług nie wykonuje i kieruje mnie z powrotem do dostawcy drzwi.
Nie wiem co teraz robić? Czy mogę dochodzi u dewelopera sprawdzenia tej wady i naprawy na podstawie rękojmi skoro gwarancja nie obejmuje regulacji? Co powinnam zrobić na waszym miejscu?
Pozdrawiam