dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 6
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 117
  1. #1

    Domyślnie Jak wychowywac psa cane corso?

    I tak jak w temacie.Jestem w tej kwestii zielona.Kupiliśmy sobie szczeniaczka cane corso wabi się skuter zdrobniale mówimy na niego skucio.W tej chwili ma 4 mies szczeniaczek waży 28kg malutko.
    I teraz po tych aferach pogryzień boje się o nasze dzieciaczki,a mamy ich sporo hi hi,słyszę ze wszech stron,że taki pies musi miec dyscyplinę>my raczej mamy charaktery spokojne ,dzieci go rozpieszczaja tzn dużo się z nim bawią.Dzisiaj np.skuter spał,mąż zaczął jego głaskac,a on zaczął na męża warczec.Czy w takim wypadku wlac mu czy co zrobic,żeby czuł,że ktoś nad nim panuje?
    Czy polecalibyście szkolenie dla takiego psa.?I może ktoś jest zorientowany ile takie szkolenie kosztuje?
    Jeszcze jedno teraz mieszkamy w małym mieszkanku skucio przebywa cały czas z nami na wiosnę chcemy się przeprowadzic do sporego domu .Nie chciałaby,aby przebywał w pokojach i zastanawiam się czy jest to możliwe,żeby spał na korytarzu jak on to przyjmie

  2. #2

    Domyślnie Re: Jak wychowywac psa cane corso?

    Cytat Napisał marzena&tomek
    I tak jak w temacie.Jestem w tej kwestii zielona.Kupiliśmy sobie szczeniaczka cane corso wabi się skuter zdrobniale mówimy na niego skucio.W tej chwili ma 4 mies szczeniaczek waży 28kg malutko.
    I teraz po tych aferach pogryzień boje się o nasze dzieciaczki,a mamy ich sporo hi hi,słyszę ze wszech stron,że taki pies musi miec dyscyplinę>my raczej mamy charaktery spokojne ,dzieci go rozpieszczaja tzn dużo się z nim bawią.Dzisiaj np.skuter spał,mąż zaczął jego głaskac,a on zaczął na męża warczec.Czy w takim wypadku wlac mu czy co zrobic,żeby czuł,że ktoś nad nim panuje?
    Czy polecalibyście szkolenie dla takiego psa.?I może ktoś jest zorientowany ile takie szkolenie kosztuje?