dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie

    Witajcie!!! Jestem z wykształcenia technikiem budownictwa! Lecz z zainteresowania jestem informatykiem. Macie pytania? Walcie! Zajmuje sie informatyką w firmie basenowej.
    http://www.system-universal.com.pl
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie

  2. #2

    Domyślnie

    baseny? super, mam pytania bo mało wszędzie o tym informacji, a jak już są to nie wiem czy na 100% prawdziwe

    jaki basen betonowy, czy z profili metalowych? a może plastikowy? jaki może być koszt wybudowania basenu?
    jaką wielkość (min) powinien mieć basen żeby mozna sobie popływać, cos czytałam 4 x 8m czy 5 x 10m, jaka głębokość w miejscu do skakania?
    jak zabezpieczyć przed małymi dziećmi: ogrodzić, obudować, czy taka gruba folia zabezpieczająca przed zanieczyszczeniem po wejściu na nią nie pęknie (mam tu na myśli dzieci lub psy)
    jaki moze być miesięczny koszt utrzymania basenu ogrzewanego i jak ogrzewać?

    ... mało pytań

    pozdrawiam

  3. #3

    Domyślnie

    proponuje skontaktowac się z naszym dzialem technicznym pod adresem [email protected] lub telefonicznie +4822 677 24 36. Rowniez polecamy zakup czasopisma Basen & Sauna ktory zostanie wydany w marcu 2003.
    Pozdrawiam!

  4. #4

    Domyślnie

    a tak od siebie, to nic nie mozesz zaproponować, poradzić... ?

  5. #5

    Domyślnie

    Tak od siebie?? Oczywiście że mogę! W pierwszej kolejności muszę zadać pytanie jakimi środkami dysponujesz?? W tedy doradzę ci jaki basen i jaka technologia.
    Ale jak chcesz wiedzieć coś wstępie to polecam następujące punkty:
    basen z niecką betonową (tradycyjny sposób na nieckę), ewenetualnie basen wykonany w technologii kamiennego styropianu.