dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 34
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    beata86

    Zarejestrowany
    May 2006
    Posty
    2

    Domyślnie pomozcie! studentkaIroku architektury

    jestem studentkaIroku architektury. jutro mam termin oddania projektu.
    tematem projektu bylo zparojektowanie 6domkow letniskowych z wykorzystaniem alternatywnych zrodel energii.lokalicacjalaski teren, z dostepem do jeziora(blisko)
    1. postanowilam ze kazdy z moich domkow bedzie pokryty strzecha, a szkielet drewniany bedzie wypelniony glina
    2. zaplanowane ogrzewanie to ompa cieplna znajdujaca sie w jeziorze oraz komienk z plaszxczem wodnym
    w zwiazku z tym pytanie1: jak duza musi byc powierzchnia pompy cieplnej zamontowanej w jeziorze aby ogrzac 6 domkow letniskowych.z oczywistych- estetycznych wzgledow chcialabym miec jedna pompe cieplna.
    pytanie nr 2.postanowilam iz domki te beda mialy 2 przydomowe oczyszczalnie sciekow (ekologiczne,dla 3 domkow po jednej), jaka powinna byc powierzchnia tej przydomowej oczyszczalni aby zaspokila potzreby uzytkownikow domkow.
    prosze o kompetentne odpowiedzi
    pozdr
    studentka

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... WSZECHOBECNA Avatar zielonooka
    Zarejestrowany
    May 2004
    Posty
    9.942
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał beata86
    jestem studentkaIroku architektury. jutro mam termin oddania projektu.
    tematem projektu bylo zparojektowanie 6domkow letniskowych z wykorzystaniem alternatywnych zrodel energii.lokalicacjalaski teren, z dostepem do jeziora(blisko)
    1. postanowilam ze kazdy z moich domkow bedzie pokryty strzecha, a szkielet drewniany bedzie wypelniony glina
    2. zaplanowane ogrzewanie to ompa cieplna znajdujaca sie w jeziorze oraz komienk z plaszxczem wodnym