Dzień dobry!

Stoję przed wyborem pomiędzy Vitodens 100 i Vitodens 200 (różnica cenowa ok. 3500 zł, czyli całkiem znaczna).

Kocioł wstawię do domu po kapitalnym remoncie i solidnym ociepleniu. 95 mkw ogrzewania podłogowego na parterze + 5 do 6 grzejników na piętrze, zasobnik ok. 150 l.

W przedstawicielstwie Viessmann powiedziano mi, że.
- Vitodens 100 nie może aktualnie być obsłużony przez aplikację mobilną, a moduł umożliwiający obsługę zdalną będzie dostępny od września 2017 za cenę ok. 2000 zł.
- Vitodens 200 jest przygotowany do obsługi aplikacjami Vitotrol Plus oraz ViCare, bez dodatkowych urządzeń/kosztów.
- Vitodens 200 będzie trudniejszy w konfiguracji i nieco droższy w serwisowaniu.

Moje pytania są następujące:
1. Czy faktycznie nie ma możliwości obsługi Vitodens 100 przez aplikację, tzn. nie można do niego podłączyć modułu Vitoconnect 100 Opto-1?
2. Czy prawdą jest, że przewidywane na wrzesień 2017 urządzenie umożliwiające obsługę Vitodens 100 aplikacjami będzie kosztował aż ok. 2000 zł?
3. Czy prawdą jest, że Vitodens 200 jest sam w sobie przygotowany do obsługi ww. aplikacjami i nie muszę dokupować dodatkowych modułów?
4. Jakie dodatkowe atuty posiada model 200 ponad model 100? Co (poza ewentualną obsługą online) przemawia za wydaniem większych pieniędzy na Vitodens 200 w opisanym wyżej domu?

Dziękuję i pozdrawiam.
Maciek