dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 2 z 2
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25
  1. #21
    ELITA FORUM (min. 1000) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    pchelek

    Zarejestrowany
    Aug 2002
    Posty
    2.634

    Domyślnie

    historia ma ciag dalszy
    mialy byc szyby 0,5 - sa 4/12/4/12/4 z argonem - czyli te 0,5 jest niemozliwe fizycznie

  2. #22
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Charlie
    Zarejestrowany
    May 2004
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-234
    Posty
    4.621

    Domyślnie

    Cytat Napisał pchelek Zobacz post
    historia ma ciag dalszy
    mialy byc szyby 0,5 - sa 4/12/4/12/4 z argonem - czyli te 0,5 jest niemozliwe fizycznie
    ta budowa przenosi U = 0,7 W/m2xK
    Tu była reklama - Regulamin Forum pkt. 2.4 b/c w.g mnie to tu był KONTAKT do mnie

  3. #23

    Unhappy

    Adpol istnieje, ale nie uwzględnia reklamacji. Ostatniej zimy popękały mi kilka okien drewnianych.... i mimo okresu reklamacji to musiałem sam naprawiać z powodu syndyku.....
    Żałosne.

  4. #24
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Charlie
    Zarejestrowany
    May 2004
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-234
    Posty
    4.621

    Domyślnie

    ...nie rozumiem, co ma syndyk do gwarancji ?

    P.S. jak to popękały Ci okna drewniane zimą ? Od mrozu ?
    Tu była reklama - Regulamin Forum pkt. 2.4 b/c w.g mnie to tu był KONTAKT do mnie

  5. #25
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    finlandia

    Zarejestrowany
    Feb 2005
    Skąd
    Siedlce
    Kod pocztowy
    08-110
    Posty
    13.134

    Domyślnie

    Cytat Napisał Charlie Zobacz post
    ...nie rozumiem, co ma syndyk do gwarancji ?

    P.S. jak to popękały Ci okna drewniane zimą ? Od mrozu ?
    Może zapytaj z jakiego drewna były to okna? I jak się w tej sprawie mają terminy i inne warunki gwarancji, bo myślę, że nawet syndyk poważnie traktuje zobowiązania firmy.
    Prawdę mówiąc, to jednak nowa firma powinna brać odpowiedzialność za sprawy starej-jeśli chce istnieć na właściwym poziomie (tak przynajmniej zrobił mój dostawca - nigdy nie zasłonili się "upadłością".

Strona 2 z 2

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony